Wątek: WP Extreme 50
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13.09.2011, 14:52   #103
bartol
...już nie taki świeży
 
bartol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
bartol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
Domyślnie

haa, poszukałem sobie trochu... ale brakuje mi jeszcze jednej informacji - który model LC8 i z jakiego rocznika miał największy skok z przodu?
Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
...Najciekawsze własnie jaka jest własnie dlugośc sprężyn w dużym kacie.
i właśnie jest różna, w zależności od modelu i rocznika. Jedne mają 465mm (np. 990 ADV z 2010r) a np. 950 ADV S z 2004 ma 485mm. Natomiast wszystkie mają w serii twardość 4,8 i "d 5,25" (to chyba chodzi o średnice druta, albo o skok zwoju - nie wiem)
Znalazłem również i taką informację ,że do mojego zawiasu tj WP 4860 (ten typ jest również w LC 8-kach), moge sobie wsadzić sprężyny od 250mm do 551mm w klasach twardości od 3,6 do 9,8 i bądź tu mądry.
Teraz mam założoną 505/4,6 i z nap. wstępnym 25mm (o 5mm za dużo w stosunku do manuala) i jest trochu za miękko . Kombinując jak Rambo, tj. LC8 ma podobną wagę, ten sam typ zawieszenia, i co wszem wiadomo, sprawuje sie wyśmienicie , chyba sie pokusze o założenie sprężyny takiej jaka jest zakładana do kata (tego z najwiekszym skokiem i starszym rocznikiem) czyli prawdopodobnie 485/4,8.
I jeszcze jedno. Weźcie pod uwagę że, primo - UP-sy 48 są różne (z otwartym i zamkniętym kartridżem-czy jakoś tak) i mają inny rodzaj sprężyn, secundo - UP-sy z LC4 standardowo są śr. 43, wiec też są zupełnie inne sprężyny, i ładując takie zawieszenie do AT za bardzo nie ma tego z czym porównać (ni ma tak ciężkiej LC4-ki )
to ja mam tyle, na ten temat.

Ostatnio edytowane przez bartol : 13.09.2011 o 17:12
bartol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem