Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04.05.2011, 10:30   #25
Poncki
 
Poncki's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,725
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
Poncki jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 22 godz 19 min 50 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kuler Zobacz post
Czy przy złapaniu kapcia przód czy tył (TKC80 i E09) da się awaryjnie jechać na tych oponkach po asfalcie, nawet te kilka km? Czy nie ma takiej opcji bo od razu grozi to np. całkowitym zniszczeniem kapcia?
Jechałem kilka kilometrów na przebitym przednim Siracu. Prowadzi się fatalnie to chyba jasne. Trzeba uważać, żeby nie zdjąć opony z rantu i nie najechać na coś.
Po sklejeniu dętki może się okazać, że opona wygląda łądnie ale nie chce wskoczyć na rant lub "bije" przy większej prędkości.

Cytat:
Napisał Kuler Zobacz post
Ciekawy jestem jak sprawa będzie wyglądać z tylnym kołem, będzie ciężej ?
W moim przypadku tylna opona okazała się zdecydowanie większym wyzwaniem Podstawowa zasada, to nic na siłę Kiedyś powiedział mi tak wulkanizator. Obśmiałem go, potem przyciąłem ze 3 dętki, a na sam koniec nauczyłem się i teraz wiem, że da się bez użycia siły...
Druga osoba jest bardzo pomocna przy "testach".

Ostatnio edytowane przez Poncki : 04.05.2011 o 10:33
Poncki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem