Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21.04.2011, 10:28   #38
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 1 min 8 s
Domyślnie

Posprzątał widzę tu ktoś co nieco.

Mam nadzieję Szparag, że chociaż troszkę poczułeś atmosferę tego jak się szarpiesz chcesz pomóc, a każdy (prawie) ma do w dupie.
Napisałeś, że (tak zrozumiałem - nie ma nawet co cytować) trudnego tematu nie warto tykać?. To jest piękny temat, bo każdy chciałby wiedzieć o usterkach i sposobie naprawy. Praktyczne to, bo i w drodze może się uda naprawić i kaski zaoszczędzić bo do serwisu nie trza jechać.
Trudne tematy to np walka o zasadę działania regulatora, oznakowanie daty na oponach i może kilka innych nie koniecznie moich. Powiedz mi proszę dlaczego w takich tematach ludzie chowają głowy w piasek?

Pozwoliłem sobie oczywiście na prowokację małą z tym cylindrem kontra cylindrem. Trochę dociekliwości i sami byście mieli odpowiedz. Michal w szuka dobrych gaźników.
http://africatwin.com.pl/showpost.ph...51&postcount=1
Trochę trzeba było doprowadzić gaźniki do ładu. Przy okazji sprawdzenie ciśnienia sprężania i takie duperele przeglądowe. Pewnie poczujecie się zawiedzeni. No cóż Afryki się nie psują

Ida Święta Wielkiej Nocy zatem luzik. Wszystkiego najlepszego dla dociekliwych mechaniorów.

Przy okazji sorry, że tutaj, ale nie chcę mi się odgrzewać tematu reglera (mam go dość serdecznie) Pisałem kiedyś przy ocenie tego produktu, że mocowanie mi się nie podoba.
Jeśli ktoś ma regler przyczepiony na "prtyki", to ostra krawędź radiatora może zrobić dziurę w zbiorniczku wyrównawczym (wywrotka - naprężenia). Sprawdźcie, czy macie tam trochę luzu.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Zbiorniczek.jpg (132.4 KB, 10 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez Kazmir : 21.04.2011 o 23:00
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem