Wątek: SAGi w Afryce
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15.04.2011, 09:08   #6
BIAŁY
 
BIAŁY's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
BIAŁY jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
No nie wiem właśnie jak ci producenci przyjmują wagę kierownika. W KTM uważają, że przeciętny kierownik waży 75 kilogramów. Widać motocykle sa dla młodych
Czyli dla mnie

Właśnie zamontowałem u siebie zawiechę przód od KTM LC8 ADV o skoku 230 mm, tył KTM lc4 620 SC skok (katalogowo 300 mm - na pewno nie wynika to ze skoku tłoka amortyzatora), spężyna Ohlins 90/250
Poradźcie w jaki sposób ją wyregulować:
- SAG przód (teraz pod masą moto siada mi 6,5 cm), z kierownikiem nie badałem bo brakuje mi chętnej drugiej pary rąk.
Czy ta śruba służy do regulacji napięcia wstępnego sprężyny?
śruba reguklacyjna.jpg

- SAG TYŁ (teraz pod masą moto siada 3 cm), z kierownikiem jak wyżej b/d
- odbicie i dobicie raczej każdy ustawia pod swój styl jazdy i odczucia.
__________________

1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę.
2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.
BIAŁY jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem