Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.02.2011, 20:01   #10
Henryk-Knox
 
Henryk-Knox's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
Henryk-Knox jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Wojtek_K Zobacz post
powierzchnia styku z ramą zmniejszona ale ...

1. uważam, że rama pobiera również ciepło też od silnika więc odbiór od samego reglera nie jest duży
2. zwiększył się przepływ powietrza wkoło reglera a to powinno pomóc w odbiorze
temperatury

reasumując myślę, że jest ok, ale życie pokaże
Masz rację zycie pokaże , regler jest umiejscowiony w tak przemyślnym miejscu że oddaje ciepło na radiator - czyli element zewnetrzny reglera , nastepnie ciepło odbiera element ramy , gdzie nie słusznie uwazasz ze ciepło dociera z rozgrzanego silnika , ponadto cyrkulacja powietrza podczas jazdy przepływa pod boczną owiewką co ma istotny wpływ na wychładzania naszego regulatora,rotacja tylnego koła ma tez wpływ na chłodzenie . Zastosowałem dodatkowy radjator z blachy alu , posmarowany specyfikiem który stosuje sie w komputerach do lepszego przepływu ciepła z procesora na element chłodzacy - czyli radjator standartowy lub z cieczą - w przemyslnych układach chłodzących , który jest usytuowany w standartowym miejscu , miedzy reglerem a ramą .
Henryk-Knox jest offline