Skrócona instrukcja wymiany tylnego amora w RD07
Kupić amorek np. od KTM 600, 620, 640 najlepiej na ebayu, bo jest wybór.
DSCF2192.jpg
DSCF2193.jpg
Prawdopodobnie sprężyna będzie za słaba, więc wymieniamy na Ohlinsa, Wilbersa lub dla bogatszych na WP.
DSCF2512.jpg
Przesuwamy pompę hamulcową do tył lub wymieniamy na pompę od CBR.
DSCF2518.jpg
DSCF2486.jpg
Za blachą jest 5 podkładek (może być tuleja), żeby trzpień pompy nie tarł o ramę. Blacha z aluminium gr. 5 mm (cieńsza też da radę). Spiłowałem też ogranicznik, żeby wąż od pompy mógł przekręcić się na full do przodu.
Amortyzator wkładamy od spodu wahacza, po zdjęciu koła. Nakrętka górnego mocowania musi być spiłowana, bo nie wchodzi między zbiorniczek, a uchwyt w ramie. 2-3 mm wystarczy i potem na klej do śrub.
Zamawiamy super wypasione kości z kalamitką. Zamówiłem z trzema dziurami, żeby w razie dużego obciążenia na wypadzie z babą i jej żelazkami można było przesunąć dla podwyższenia tyłu.
DSCF2520.jpg
DSCF2522.jpg
Montujemy do kupy dopasowywując wysokość na otworach.
Jeszcze nie jeździłem na tym ustrojstwie i jak coś nie będzie rabotać to skoryguje opis. Montaż i demontaż zróbcie wg Haynessa (momenty skręcenia śrub itd).
Dzięki wszystkim tym co dawali dobre rady gdy pytałem, a Kubie zwłaszcza.
Jeżeli macie uwagi to piszcie.
UWAGA
Wszelkie przeróbki tylnego zawieszenia należy wykonywać tylko w profesjionalnych warsztatach zatrudniających wysokiej klasy fachowców

