Panowie.. wszystko zależy jak leży... ktoś na forum zapodawał ładne zestawienie czynności serwisowych i kondycji Afry po 100 tys km, wniosek był taki, że Afra zachowuje się tak jak po wyjechaniu z salonu, nic się nie zmieniło, ale Afra latała prawie wyłącznie po niemieckich autobanach. No w takich warunkach i oczywiście normalnym serwisie podejrzewam, że i 400 tys da radę, ale ci co używają Afry w innych warunkach niech się liczą, że nie zrobią takich przebiegów bezawaryjnie, mechanizmy w terenie i w kurzu, wodzie, błocie dostają o wiele bardziej po dupie i ich żywotność będzie wyraźnie mniejsza. Ja przeważnie latam z dala od asfaltu, zatem liczę się z tym, że coś tam może paść prędzej, zapobiegawczo jednak wymianę oleju nie robię jak przewiduje producent co 12 tysi a co 6 tys. co w jakimś stopniu powinno troszkę dłużej podtrzymać silnik przy życiu.
|