Cytat:
Napisał wieczny
Nie 5, a 2 w porywach do 3  . No chyba do Twojej na przelocie turbohiper 
Ale mam czas to se znów przejrzę konektorki. Z drugiej strony nie wiem po co, wszystkie przy zegarach czyściłem 2 miechy temu.
Ja zauważyłem za to, że jak się dokręci na luzie do odcinki, to obroty zaczynają wariować i latają w okolicach 6000. To zapewne efekt tego, że silnik dokręca się do 9000 szybciej niż wskazówka obrotomierza, a potem odcinany zapłon powoduje to dzikie falowanie wskazówki.
Poza tym Zibiano po przesadce na RD07 powiedział, że 04 ma mocniejszy dół, a 07 trzeba wyżej kręcić. Zatem obrotomierz nie wskazuje, a oscyluje...?
|
Dziś widziałem że Zibiano odjechał na zgaszonym silniku w RD07a wiec to pewnie dlatego

mysle że AT co ma 20 000km ma tak jeszcze ciasno wszystko w środku że nie dziwie sie że rd04 co ma 80 000km zbiera sie lepiej. pokrywało by sie to z moimi obserwacjami
Wietszny, moge Ci oddac ten hiperturbo przelot. bedziem mieli po równo w takim razie.
Generalnie sprawe uważam za zamnkietą. Kazmir i Dzieju doszli że to mechanicze uszkodzenie wyskalowania prędkościomierza (zajebałem pare dni temu w kraweżnik na wysokiej dwójce (80kmh)
dzis dałem do końca na trójce i przy 8500 (jednak

) zobaczyłem 180kmh

wiec wszytsko jasne.