Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.12.2010, 00:39   #1
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Dizla w to nie mieszaj. Odpowiedź bardzo uprościłem, bo ile można o tym pisać ? W przybieraniu barwy przez olej istotną role odgrywa czystość samej skrzyni korbowej jak i liczba TBN używanego oleju. Bywa miodowy dłużej niż 2kkm, bywa że ciemnieje po 2 minutach. Jeśli jest syf na ściankach skrzynki korbowej a olej dłuuugo zachowuje czystość to też źle, bo nie myje silnika mając niską liczbę TBN.

Moja odpowiedź była maksymalnie okrojona, uśredniona. Mogłem napisać "wymień" ale chciałem pomóc.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem