Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16.11.2010, 16:32   #25
e200g_
 
e200g_'s Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bartoszyce
Posty: 365
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS
e200g_ jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Przepraszam Cie, widocznie nie nadaję sie do tych czasów.
W zakres ubezpieczenia wchodzi celowe zniszczenie przez uzytkownika
To jakaś paranoja.
Podos, ja tez jestem starej daty.

W zakres ubezpieczenia wchodzą wszelkie uszkodzenia sprzętu powstałe zarówno z winy użytkownika,np: zalanie laptopa browarem po pijaku, jebnięcie aparatem telefonicznym o podłogę w czasie rozmowy, jak również wszelkie ukryte wady produktu, które wyłażą na wierzch podczas użytkowania.

Ubezpieczenie jest dodatkowo płatne, taka jakby extra gwarancja. Przy zakupie uśmiechnięta pani pyta Cię czy masz ochotę na taki dodatek i bez owijania w bawełnę tłumaczy Ci, po co to i jak możesz z tego ubezpieczenia skorzystać. Możesz też sobie zafundować taki inszurans np. na wypadek kradzieży tel komórkowego, itp.

To jest dodatkowa atrakcja płatna z Twojej kieszeni i nie ma nic wspólnego ze sklepem w którym robisz zakupy, ani z firmą produkującą Twój zakup. Zewnętrzna firma ubezpieczeniowa zajmuje się tymi sprawami i widocznie im się to opłaca, skoro proponują to nawet do czajnika bezprzewodowego za 5GBP(cena Break Down Cover 2,99GBP/rok, max na 3 lata).
__________________
...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre.
e200g_ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem