Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14.11.2010, 12:04   #36
LukaSS
 
LukaSS's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
LukaSS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Jaro-Ino Zobacz post
Ja z takim krótkim pytaniem. Co mi powiedzą Ci co sprawdzili na własnej skórze o właściwościach oleju 5W30 i własnych spostrzeżeniach dotyczących pracy silnika, również w wysokich temperaturach. Bo prowadze eksperyment i potrzebna mi ta wiedza. I jeszcze proszę o informacje, po jakim czasie (po ilu kilometrach) od zmiany oleju zaczynało się niektórym ślizgać sprzęgło (przypadki szczególne )
5W30 to jest używany z tego co pamiętam podczas wyscigów superbike celem zmniejszenia oporów tarcia.
Mi ani razu nie ślizgało się, choć kiedyś zalałem kolesiowi olej samochodowy - chciał zaoszczędzić, i już po kilkuset km sprzegło zaczęło się slizgać (ale nie w sensie, że bezpośrednią przyczyna był olej, a przyczyną było skończone sprzęgło). Innemu ze zdrowymi okładzinami i spręzynami nic sie nie ślizgało.
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere
LukaSS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem