Wątek: Tiger 800
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08.11.2010, 16:28   #7
kudlacz
 
kudlacz's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 676
Motocykl: Black Man Wheel 800 gs
kudlacz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 8 godz 51 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pastor Zobacz post
Hmm. Jakby tak...:
1. oskurowac do rosołu z tego plastiku i zapodac baniak Acerbisa od 3TB (chyba by przypasił) i zwyczajna lampę jak Boog przykazał.
2. opylić kompletny układ wtryskowy wraz z zapłonem, i wogóle całą instalacje elektryczną.
3. Zapodac pojedynczy gaźnik Bing 94 albo którys z duzych SU.
4. Wywalić w kosmos katalizator. Przebudowac wydech na jeden rozsądny komin (np. Laser Produo w wersji cywlinej)
4. Wstawić tyrystorowy zapłon z 1 halotronem (do zrobienia samemu)
5. Odpęzyć piec podkładkami tak powiedzmy do 1:8,8
6. Zbudowac instalacje el. od nowa, ale rozsądniej
7. O misce pod silnikiem, orurowaniu itp to nawet nie wspominam bo to uszywiste.


A tak dla ścisłości zawsze mnie to interesowało. Jak to będzie przechodzić na badaniu technicznym (prawdziwym)i jak zareaguje (lub reaguje) ew. kontrola w zachodniej ojropie? Chodzi mi o spełnienie norm jakie musi zachować model z danego roku.
P.S tylko nie wymigiwać się tekstem że to sprzęt tylko na wschód.
__________________
dakar noir
kudlacz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem