Wątek: Tiger 800
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08.11.2010, 12:27   #6
Pastor
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lupus Zobacz post
Myślę że należy się bliżej przyjrzeć temu motorkowi. Jeśli jest chociaż trochę tak dobry jak poprzednik to należy mu się uwaga. Myślę że yamaha kontynuuje jednak tradycję mądrych, trwałych i prostych konstrukcji. Moto idealne dla singla oczywiście. Jedyną wadą może być jedynie miejsce produkcji.
Hmm. Jakby tak...:
1. oskurowac do rosołu z tego plastiku i zapodac baniak Acerbisa od 3TB (chyba by przypasił) i zwyczajna lampę jak Boog przykazał.
2. opylić kompletny układ wtryskowy wraz z zapłonem, i wogóle całą instalacje elektryczną.
3. Zapodac pojedynczy gaźnik Bing 94 albo którys z duzych SU.
4. Wywalić w kosmos katalizator. Przebudowac wydech na jeden rozsądny komin (np. Laser Produo w wersji cywlinej)
4. Wstawić tyrystorowy zapłon z 1 halotronem (do zrobienia samemu)
5. Odpęzyć piec podkładkami tak powiedzmy do 1:8,8
6. Zbudowac instalacje el. od nowa, ale rozsądniej
7. O misce pod silnikiem, orurowaniu itp to nawet nie wspominam bo to uszywiste.

Pod Twoje Lupuśne potrzeby miałoby to pewne znamiona sensu. Kilka kucy przy wysokich obrotach by wprawdzie zdechło, ale na niskich miałbyś lepsze napełnianie gara i większą elastyczność. Te gazniki maja zajebiste możliwości regulacji (np do pracy na dużych wysokościch) i relatywnie tanie częsci (zwłaszcza Bing).
Zapłon można by zrobić z przełączanym wyprzedzenim zapłonu do pracy na niskooktanowej zupie, o ile wogóle przy takim odpręzeniu będzie występowało spalanie stukowe.
Ogólenie zostawiło by się zawiechę, bo do podrózy wystarczająca, no i mógłbyś sie cieszyć świeżą, nie wypracowaną mechaniką. A bzdety do smietnika

A tak se klepię. Idę pracować.

  Odpowiedź z Cytowaniem