Wątek: Bi-xenony H4
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04.11.2010, 20:00   #88
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 5 min 13 s
Domyślnie

mylisz się Myku.

a w niemcowie możesz mieć grube kuku przy okazji mniejszej niż ta Mustaffy powyżej - wystarczy kontrola. tak uważam.
jak bedziesz przerabiał czallendżera to może i szarpniesz się na owiewkę TT - tam są dwie soczewki z A6 - wtedy nie będziesz oślepiał. ze światłem w LC8 wybacz ale Ci nie wierzę.
wg. mej wiedzy w całej historii nowoczesnej motoryzacji były tylko dwa auta z xenonem i wielozwierciadłem: Laguna i siakieś Volvo /80 czy 90 chyba/ chyba z 10 lat temu - ale tam było mycie szyby i układ samopoziomowania. ze względów, o których poniżej IMHO producenty zrezygnowali z tej technologii.
wiem, że to kusi, bo miałem w LC4 xenona i bardzo chwaliłem ale tam była soczewka /H1 akurat mialem tylko xenon na mijania/ - świeciło to po prostu rewelacyjnie ale jak stanąłeś przez motocyklem 30m to odnosiłeś wrażenie, że COŚ TAM troszkę świeci. wystarczyło jednak ukucnąć... i to jest zasadnicza różnica na korzyść soczewki - po prostu NIE WIDAĆ źródła światła.
czy w LC8 czy w czallendzerze tak nie jest i nie będzie bo świeci niemal cały reflektor i jest o wiele większa powierzchnia przed nim, która może /i ulega/ ulec zabrudzeniu. a wtedy to już nie ma dyskusji - dajesz po gałach jak golf II z neonami pod podwoziem.
to co piszę, nie opieram na własnym mniemaniu tylko widziałem sporo motocykli swoich klientów i niestety tak się sprawa przedstawia. XJR1300, CBF1000, Suzuki Bandit 1200, Kawa ER6 i pewnie parę innych jeszcze.

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa

Ostatnio edytowane przez matjas : 04.11.2010 o 20:03
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem