Cytat:
Napisał szparag
No i niestety, moja teoria potwierdziła się w praktyce
. Łańcuch to Iris XR, więc całkiem ok. Wymieniłem przednią zębatkę i na początku było wszystko ok.
Pozdrawiam.
|
Iris to tragiczne gówno - pisalem kiedys o tym. W tym dopatruj sie problemów.
Odpowiadając na temat naklejki - taka przyszla z fabryki naklejona przez japończyków. A nie w zadnym zestawie do samodzielnego naklejania.
Wszystkie łancuchy ktore miałem w okolcach 28 zęba był już tragiczne - krzywo powyciągane, ale bez rolek (wspomniany Iris) i niemiłosiernie hałasowały. Na żadnym nie dało sie jeździć więc szły do kosza.
Fakt - byly używane niezgodnie z przeznaczeniem. Niestety dodatakowo efekt mogła potęgowac odwrotnie założona zebatka zdawcza. Ale o tym sie wypowiem zajadę kolejnego dida.
Cytat:
Napisał szparag
Prawda jest taka, jak wymieniać łańcuch to najlepiej w komplecie, A jak łańcuch przeżywa zębatki, to najlepiej wkładać tańszy łańcuch i wymieniać częściej ale komplet. Oczywiście to tylko moje zdanie.
|
bez obrazy, ale nie ma opcji zebym sie z Tobą zgodził.
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003,
RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (
klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska
Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (
klik)