Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24.10.2010, 00:04   #7
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
Wieczny: a nie mówiłem?
Mówiłeś . Nie ma pewnie rewelacji niczym produkt Białej Mocy, ale da się coś wykrzesać.

Cytat:
Wieczny, skoro sie wydalo, ze taki magik od zawieszenia jestes, to powiedz, czemu mi na wybojach przod nie wybiera, a przy hamowaniu nurkuje? Za mietkie sprezyny, a za gesty olej ? ? ?
Za magika siebie nie uważam, po prostu dość często mi wychodzi . Może być to co napisałeś. Jaki olej wlany? I kiedy ostatnio był wlany?

Serwisówka podaje tylko długości sprężyn (które się w przypadku 04 i 07x różnią), nie ma podanej ich sztywności. Nie wiem czy możemy w ogóle porównać te dwa podmioty resorująco-tłumiące .

Cytat:
Czy jak się prostują w powietrzu jak rozumiem
Dookładnie.


PS: w szosowych motocyklach na lagę zakłada się lekko zaciśniętą trytkę i rozpoczyna testy - trytka pokaże jak mocno składa się zawieszenie. My mamy niby harmonijki, nie jest już tak wygodnie, ale się da. Polecam, można się dowiedzieć kiedy zawieszenie "dobija" a kiedy jest po prostu za twarde, olej ma dupny.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!


Ostatnio edytowane przez wieczny : 24.10.2010 o 00:07
wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem