Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12.09.2010, 06:53   #11
bouli
 
bouli's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: نيسا Nysa
Posty: 287
Motocykl: CRF1000
Przebieg: rośnie
bouli jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 19 godz 41 min 41 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Jedni zrobią zawory przez okienka rewizyjne bez ściągania gaźników a drudzy będą musieli zdjąć całe pokrywy zaworów. To zależy od umiejętności manualnych i zwinności dłoni.

Przednią chłodnicę z prawej strony trzeba odkręcić i odgiąć o 90 stopni zgodnie z ruchem wskazówek zegara żeby uzyskać dobry dostęp do okienka rewizyjnego.

Nie mam pojęcia jak wygląda klucz do regulacji luzu zaworowego w Maluchu. Robię szczelinomierzem, kombinerkami i kluczem oczkowym 10. No i potrzebuję do tego trochę paznokci, jak wiem że czeka mnie regulacja luzu to nie obcinam ich przez 2 tygodnie po prostu.
Dzięki wieczny za odp. Klucz do regulacji zaworów PF 126p nie bedzie pasował bo jak na zdjeciach przyglądnąłem się koncówki śrób w AT są kwadratowe a nie prostokątne jak w maluchu, chyba, że się ten klucz da jakoś przerobić.
bouli jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem