Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14.07.2010, 16:46   #100
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Ja mam dwie podciśnienówki
Jedną wożę zapasową przymocowaną do ramy . Nie przeszkadza i nie boli .Dodatkowo króciec łączący przeowdy gdyby i ona zawiodła
Można pociskać na elektrycznej i wozić zapas ,lub same styki.

Wymiana pompy to przecież chwila. Styków kilka chwil.
Po co bić pianę. To się nie psuje co tydzień.
Na mikuni przejechałem na razie 10 tys.

Wytrzymałość styków pompy elektrycznej 30-40 tys km w RD07a ( bez przekaźników)
Koszt niecałe 100zł

Mnie w ciągu roku wysiadł już drugi czujnik ABS w Oplu. Wymiana czujnika razem z piastą .Koszt piasty z montażem 700zł. Tu się bardziej spieniłem

Wytrzymałaść wału w R100GS - 40 tys
Koszt nowego 500 euro. Do regeneracji 200 euro

Afrykańska pompa kosztuje niewiele , używana lub nadająca się do regeneracji
Używek na niemieckim ebay dostatek.

ps. Moim zdaniem mikuni nie tyle się psuje ile nie lubi niskiego atmosferycznego (wysokie góry) .W końcu pracuje na zasadzie podciśnienia.
Też byłem zakręcony na 4600 npm
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 14.07.2010 o 17:09
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem