Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13.06.2010, 12:50   #34
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Skoro producent tworząc magistralę olejową w oparciu o materiały użyte do produkcji biorąc pod uwagę wydajność pompy względem lepkości zalecanego oleju poprzez zakres temperatur użytkowych dla danego silnika a kończąc na ciśnieniu możliwym do uzyskania przez pompę pompującą zalecany olej.........
myślę że nie robili tego wszystkiego przypadkowo dla fantazji ale podparli się wiedzą techniczną.
A to jest jedyny moim zdaniem argument jaki trzeba brać pod uwagę przy doborze syntetyka do silnika produkowanego dla minerałów /starsze/.
Tzn aby pompa dała ciśnienie... a robi się to tak że zalewa się syntetykiem o klasę lepkości wyższym. Czyli dla afri np. Xw50 i spokojnie można korzystać z zalet syntetyka. A na straszne upały Xw60

Ostatnio edytowane przez paku : 13.06.2010 o 22:54
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem