Jest pytanko do R2D2 i Kazmira...
... ale również i do wszystkich którzy "cóś" kumają ponad przeciętną w elektryczności:
Taka krótka historyjka:
Jest sobie RD03 w której została wymieniona pompa paliwowa zakupiona od kogoś tam i pochodząca od jakiejś ale nie wiadomo jakiej Afri(Allegro). Po włożeniu do moto i podłączeniu, zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce, pompa zaczynała napier..., czyli pracować cały czas.
Zaczęliśmi posądzać o taki stan rzeczy wspominany tutaj gdzieś wcześniej i wyżej sterownik elektroniczny. Celem próby założyliśmy sterownik od RD07 i ... zadzialało wszystko prawidłowo, tzn pompka zaczęła pompować po przyduszeniu przycisku startera, a po odpaleniu pukała sobie odpowiednio częściej /rzadziej w zależności od obrotów. Uznaliśmy, że znaleźliśmy usterkę

HURA !!!
Zadowoleni podłączyliśmy celem sprawdzenia (tylko tak, dla pewności ) ten stary sterownik od RD03 do RD07 i ...o kuwa! też działało wszystko dobrze!!!
Mówimy sobie:"Pewnie coś na stykach nie stykało!" -i przekładka na powrót, czyli stary sterownik z RD03 do RD03, a ten z "7" do "7". I dupa, nie działa

No to jeszcze jedna przekładka: z RD07 do RD03 = działa!!! i ten stary z RD03 do RD07 =też działa
Więc jo sie pytom, o co kaman?
Czy jest coś takiego co "przywiązuje" jedno z drugim tzn pompę z tym sterownikiem?
Że np ta zakupiona pompa mogła być od RD07 i teraz trza nam dokupić sterownik też od RD07?
Jakieś pomysły?
A może ma ktoś zbędny sterownik od RD07 i chciałby odsprzedać za "garść PLNów"?
HELP !!!!!!!!!!!!!!!!( w imieniu Kumpla)