Cytat:
Napisał R2D2
ad 2 - w wielkim uproszczeniu prawda , ale wszystkie "szarpnięcia" prądowe są pobierane z akumulatora ponieważ
przy jednoczesnym włączaniu kilku odbiorników można przekroczyć maksymalną wydajność prądowa regulatora.
W takim właśnie przypadku uszkodzenie akumulatora takie jak " puszczenie celi " doprowadzi do zachwiania
napięcia w instalacji ponieważ akumulator nie ma wydajności prądowej a regulator nie daje rady bo pracuje
w trybie przeciążenia.Mogą wtedy wystąpić duże wahania napięcia , uszkodzenie regulatora , modułu CDI , spalenie żarówek itp.
ad 3 - tu jest mała sprzeczność ponieważ to że aku nie da rady z rozrusznikiem to pchając motocykl pompa paliwa będzie działać
o ile ktoś nie zakatował wcześniej aku do końca.Odpowiednio długo pchając pompa napompuje paliwo i moto odpali.
|
Dziekuje zwlaszcza za pkt drugi.
Ale trzeciego nie rozumiem.
Jak mozna przez elektryczną pompę "przepchać" benzynę bez prądu?
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: ( klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: ( klik)
|