Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.05.2010, 15:19   #1
jorge
Autobanned.
 
jorge's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,233
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
jorge jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 6 min 38 s
Domyślnie

Podos napisałem, że laikiem jestem. Nie zmienia to faktu, że pompa jest na prąd, a prąd jest w obiegu. Jak jest zwarcie - to na mój prosty łeb - jest zachwiane ładowanie (obieg prądu). Chociaż też myślałem, że z alternatora na przewody idzie napięcie "po za" aku. Aha - wiatraki mogły po porstu nie dać rady ogarnąć 3000 obr na postoju. Nie znam się - Kici miał miernik, po podłączeniu aku - cuda się działy (aku było cały czas podłączone). Pchanie nic nie dało. Po wsadzeniu starego, ale naładowanego aku - pali z rozrusznika. Prąd po jeździe pojawiał się - ale za mały do odpalenia. Co do rozrządu - szkoły są różne. Ponownie - zapewne nie mam racji, ale uważam, że przestawić się może każdy rozrząd (to moje prywatne zdanie, skrzywione samochodami, które bardziej opanowałem).
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 27.05.2010 o 22:37
jorge jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem