Cytat:
Napisał wieczny
Prawdę mówiąc, pomijając pytania dziwne/głupie, to ten dział można cały skasować ponieważ wszystko jest w Haynesie. Zostawić tylko temat o rezerwach, lampach z Autosana i panewkach z Matiza  .
|
Eee......i kto to mówi!!!. Ja wychodzę z założenia (może trochę naiwny jestem

), że wszyscy użytkownicy zapoznali się z manualem choćby z suchymi danymi.Temat rezerwy z którego trochę ironizujesz jest tematem którego absolutnie nie znajdziesz w manualu dlatego takie tematy i awarie gdzie nie do końca można sobie odpowiedzieć z książki są moim zdaniem wartościowe. Chyba nie zapomniałeś, że zastąpiliśmy element Hondy za coś około 240PLN (1szt) elementem za 10PLN, a w moim przypadku 1,50PLN. Mój patent działa do dzisiaj choć trochę inaczej niż rozwiązanie z Lanosa.
Wracając do tematu. Gdyby zastosować metody działania pewnych osób wypowiadających się w tym wątku można by np.:
Nalać tylko 1L oleju do silnika (kontrolka się pewnie nie zaświeci no i dodatkowo 1kg mniej)

Obniżyć poziomy płynów w aku i zbiorniczkach pomp hamulcowych (zawsze parę gram mniej)

Fajnie, tylko jak ktoś z zewnątrz poczyta nasze Forum to pomyśli - k…..a tu jakaś chuj….a z grzybnią jest
Pamiętajcie jak będę startować na Prezydenta RP to głosujcie na mnie u mnie same konkrety.!!!

Osoby które dałyby sobie coś tam obciąć twierdząc, że to zasysanie niemożliwe stawiają mi po flaszce inaczej tracą autorytet na wieki wieków a....
Dzięki za dobry temat, bo przy okazji wymienię sobie uszczelkę pod korkiem.
Opis do fotek:
1. Pęknięcia uszczelki pod korkiem. Te pęknięcia są już wystarczającym powodem, żeby nie zaciągało płynu do chłodnicy!!!
2. Grzybek zaworu ciśnieniowego
3. Talerzyk zaworka podciśnieniowego. Podważając go paznokciem sprawdzamy czy sprężynka działa poprawnie
Mam nadzieję, że temat wyczerpany można pozamiatać co nieco
Ps.
Mnie ten układ się nie podoba! Dlaczego? Gdyby wyrzucało nadmiar płynu myślę tu o Śliwowicy Łąckiej

do zbiorniczka, a z drugiego zasysało petrygo - ooo.to bym był rad



i tak w kółko za każdą jazdą
