Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Jaro-Ino
					 
				 
				Przeczytałem cały temat i jakoś nie znalazłem prostej odpowiedzi na to co mnie najbardziej zastanawia: Czy filtr gąbkowy chroni silnik równie dobrze co papierowy i można go stosować nawet w ciężkim terenie bez obaw o syf w silniku, czy nadaje się on tylko na asfalty? 
			
		 | 
	
	
 
Nie znam odpowiedzi na żadne z twoich pytań - ale skoro ja zaproponowałem rozwiązanie to czuje się jakby wywołany do tablicy;
-Pomyślmy jest gąbka to od quada  - w jakich warunkach się poruszają wiadomo
-Większość moto hard enduro ma gąbki
-gdzieś tu zapodałem foty filtra po 1000 km z czego może 100 po asfalcie - i uwierz mi wiele motorków bardziej nadąjacych się do takich jazd nie jeździ w takim terenie jak ja latałem 

.
-mi się znudziło wymienianie papierowego filtra po 2000 km
Oczywiście i decyzja to naprawdę indywidualna sprawa - ja nie ponoszę za to odpowiedzialności