Zawory sprawdzałem w Libercu -Czechy . Przy 35 tyskm. Po kontroli okazało się ze nie wymaga ustawiania. Luzy fabryczne. kwoty nie pamietam. 
Szybę mozna kupić akcesoryjną. Na ebay od czorta. Najblizej (najdrozej)Touratech Wrocław Holan. 
Mój rocznik 2001 bez ABS. 
  
Mój kolega - przejechane 30 tys  F650Gs. 
Usterki - pęknięta guma łącząca wtrysk z airboxem powietrza. To taki kawałek plastykowej rurki. 
Złamanie - pęknięcie przewodu w wiazce elektrycznej przy przebiegu około 20 tys. Był to model 2000r 
Wada chyba konstrukcyjna. Przy kręceniu kierownicą pracowała również  
wiązka elektryczna. Objawiało się to tym że prąd był albo nie. 
Ja przewód puściłem lużno - poprzecinałem tasiemki mocujące 
Przy zginaniu kierownicą przewód nie pracował i usterka nigdy nie wystapiła. 
Innych przypadłosci nie było. 
Swój egzemplarz sprzedałem facetowi który miał już wersję F650GS Dakar. 
Kupował dla swej duzej kobity. 
Na swoim miał przejechane 76 tys. Pytałem o awaryjnośc.  
Przy 70 tys spalił sprzęgło albo cuś. Reszta standard.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				 
			 
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 12:33
					
					
				
			
		
		
	 |