Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04.04.2010, 21:14   #5
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,738
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 20 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał RAFWRO Zobacz post
M10 spokojnie wchodzi w otwór Matiasowecho ucha
no to wszystko jasne dlaczego mnie tak łeb napier..ala przez ostatnie dni. mogłeś ostrzec Raf!

co do exploatacji to chyba zgadza się, że jestem przygłuchy, jak twierdzi moja żona. a może gróboskurny? może to parę lat granie Reggae dają się we znaki?
no bo ja nigdy przez 5-6tys km nie założyłem któregokolwiek db kilera. tak jakoś mi się wydawało, że dół lepszy ale się latało, że hej.
jak tylko stwierdziłem, że świeczki mają ładny korol to już się tematem składu mieszanki nie zajmowałem. a miałem K&Na.
co do strzelania w ruru to ewidentnie może być to objaw zubożonej mieszanki ale tak jak pisał Herr Rambo - na początek poczyścić gaźniki może. ogólnie powinno to chodzić OK bez jakiejkolwiek ignerencji w gaźniki jeśli macie papierzany filtr pow.
może jestem technicznym abnegatem -choć mi się nie zdawa - ale powtarzam, że miałem /tera Beddie ma/ KNa i full przelot i było ok. Moto nie brao więcej bajury ani oleju też nie zaczęo brać a miała 100kkm.
na koniec dodam, że ogólnie to tęskno mi do tematów związanych z poprawianiem afryki. jak sobie pomyślę, że jeśli wyrzucam DB korki to moje Kapo kopci jak diesel i K&N to też tak niechętnie akceptuje - jedynie zmiana mapy zapłonowej może coś pomóc.
cóż tam takie problemy jak pyrkanie w tłumik

zdrowaś
matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest online   Odpowiedź z Cytowaniem