Witam,
Zimowa nuda zaowocowała zakupem handbarów ACERBIS RALLY II ....i tu pojawiły się wątpliwości ...
Doradźcie proszę jak je prawidłowo założyć.
Dzięki radom IZI'iego nie zabrałem się do ściągania ciężarków za pomocą młotka i przecinaka ;-)
Faktycznie pod rączkami kierownicy są takie wypustki dzięki którym możemy wyjąć wewnętrzny ciężarek / zaznaczam - nie było łatwo /

Zacząłem od lewej strony...
Czy te ciężarki mają jakaś ważna misję do spełnienia
Tłumią jakieś drgania

Na ile to teoria a na ile prawda ?
Czy ktoś z Was jeździ BEZ ciężarków w kierownicy i bez ciężarków na zewnątrz
Prawego handbara założyłem nie ingerując w ogóle w demontaż ciężarków.
Kłopot był z zamocowaniem tego alu-wspornika do kierownicy. Przewód zbiorniczka płynu hamulcowego "przeszkadza" troszkę.
Wspornik aluminiowy mocujący handbara od środka jest ledwo nad poprzeczką kierownicy.
Ciężko też blokuje sie kierownice stacyjką-hadbar opiera się o szybę.
Gdyby zamontować handbara bez ciężarków listek handbara poszedłby jeszcze dalej w kierunku środka i pewnie w ogóle nie można byłoby zablokować kierownicy.No ale pewnie byłoby luźniej w okolicy zbiorniczka płynu hamulcowego.
To takie wstępne próby montażu. Z ostateczną wersją wstrzymam się jeszcze licząc na Wasze podpowiedzi
Jak to wygląda w Waszych motocyklach?