Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14.02.2010, 19:27   #25
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 51 min 5 s
Domyślnie

Paweł, w przypadku zbiorników paliwa to co się dowiedziałem wymogiem jest wytrzymałość 5 atm i próba szczelności - czyli pikuś.

Legalizacja jest potrzebna przy żywicach na odporność termiczną przy określonych warunkach. To już nie jest tanie - wiem, jak ekipa od samolotów z tym walczy.
Samo użycie odpowiednich materiałów i chemii nie załatwia problemu.











ps. piszę cały czas o wykonywaniu zbiorników paliwa z tworzyw/laminatów
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem