Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14.02.2010, 19:21   #23
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,025
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 7 godz 5 min 44 s
Domyślnie

Widzę, ze ekipa patrzy na cenę jako granicę zaporową.
Co z tego, że zbiornik wykonany z ABS-u przez wtryskiwarkę w materiale kosztuje koło 80zł (plus osprzęt jak kraniki, korki wlewu itp, a gdzie projekt ... ) skoro wykonanie foremników pod takie coś to koszt od 15k pln w górę ...
Będzie zbyt - cena będzie niższa, nie ma zbytu - pierwsza kasa musi zwrócić inwestycję na foremnik ...

Zróbta sobie hurtowe zamówienie u mnie na zbiorniki a ceny będą sporo niższe - mówię o Boano albo AQ albo tego typu rzeczy ...

Biadolenie, że drogo i w ogóle ... kupiłeś AT? To teraz wiedz, że niektóre zabawki do niej kosztują - cała filozofia. Dlatego ja chcę sobie przetrenowac na sobie pare patentów - między innymi zbiornik paliwa - aby wiedzieć ile to roboty i jak to wyceniać.
Nawet jeśli się okaże, że zbiornik wyjdzie mi zarąbisty to co z tego. Materiały (ceny włókna szklanego, żywic i innych cudów łatwo sobie znaleźć) to rzecz wtórna. Aby sprzedawać takie coś potrzeba papieru/dupochronu, że w razie W spełnia określone normy bezpieczeństwa i może być używany w ruchu publicznym - kolejna kasa!
Koszt zbiornika - fefset jełro, certyfikacja, przeglądy, prototypy ... to kolejna kasa i to duża. Materiały certyfikowane (lotnicze) to koszt przyjamniej 100-300% większy niż zwykłe, używane w modelarstwie itp ...

Każdy by chciał najlepiej jak najtaniej, ale pewnych kosztów się po prostu NIE PRZESKOCZY!
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem