![]()  | 
	
		
 Upgrejd Transalpa 
		
		
		Panowie znalazłem coś takiego: 
	http://www.xrv.org.uk/forums/transal...-fork-mod.html czy zamiana czachy z afriki do transalpa to duży problem? ktoś już robił takie rzeczy?  | 
		
 Franz przerobił co najmniej dwa trampki na "FranzAlpy":D 
	Do ramy TA600 pasuje zbiornik od rd04 i kanapa od tego modelu. Jak już założysz zbiornik od "czwórki" to możesz i czachę przełożyć- pewnie tylko trzeba będzie przełożyć/przerobić stelaż od lamp i zegarów- TA ma całkiem inne. Pytanie po co?? Żeby mieć dwa okrągłe światełka??:D Dla wyglądu??- to prościej kupić rd04 i wsio. Przeróbka jest sensowna jeśli zmieniasz zawiechę- jak ten koleś w Twoim linku. Wahacz z rd04 pasuje bez przeróbek do TA 600. Na temat przedniego zawieszenia masz na forum setki wątków- do wyboru do koloru. Po takim tjuningu można pomyśleć o kwestii wyglądu- moim zdaniem zmiana samych owiewek to trochę bez sensu- lepiej je po prostu wyrzucić i zrobić wersję rejli z lampą i cytakami montowanymi do lag- jak w motocyklach crossowych.  | 
		
 Skoro kolo z linka to zrobił, to z pewnością da się to zrobić, rama Afry i Trapa są bardzo podobne, pewnie będzie potrzebował, plastików , stelaża i lamp od Afry a także zbiornika paliwa (jeśli ma to jakoś trzymać się kupy) i może kilku dodatkowych pierdół. Zastanawiająca jest tylko zasadność takiej przeróbki. Ja rozumiem względy estetyczne... tylko po co, to lepiej sprzedać Trapa i kupić Afrę... A co do Trapa, to moim zdaniem jedyną rzeczą którą jest sens apgrejdować jest zawieszenie, dla innych  upgrejdów nie poprawiających własnosci jezdnych czy jakichkolwiek innych własności  jakby zasadności brak. 
	 | 
		
 Jeśli miałbym się pokusić na styl Africa Twin , to tylko w taki sposób 
	i koszt nie byłby dużo większy . Całość 690 euro. http://www.boano.com/foto.asp?prd=321 Linia nie nawiązuje do AT tylko do tego czym jest - Transalpem. http://www.boano.com/cgi-bin/boanoimg/2_321.jpg http://www.boano.com/cgi-bin/boanoimg/4_321.jpg  | 
		
 A ja w przyszłym tygodniu pakuję do Trampka silnik z RD 07, a potem pomyślę o baku i owiewkach, oraz tylnym wahaczu z RD 04. Przedni zawias mam już kombinowany , hybryda TA oraz XR, działa całkiem fajnie, sporo sztywniejszy i lepiej amortyzuje. Zasadność przeróbki ??  Trampkiem jeździ moja kobita i Afri jest dla niej za wielka :). A poza tym lubię kombinować, a co nie wolno ? :)  
	Pozdrawiam  | 
		
 Cytat: 
	
 Fakt ,ze kombinować trza ,ino by sens miało.  | 
		
 Nie bardzo, przód waży tyle samo, Stara XR ma takie same lagi, tylko bebechy inne, silniki zważę, ale raczej nie będzie sporej różnicy. Chłodnicę oleju wywalam, a wachacz tylny w trampku lest z blachy, a w Afri jest alu. więc nie będzie tak źle. Pozostaje dalej ta sama wysokość :) 
	Jak na razie zaczynam od silnika. Już kiedyś to robiłem i powiem szczerze, wynik jest zajebisty :)  | 
		
 Franz: 
	o coś takiego mi chodzi ale niechciałbym wydać takiej kasy na samą owiewkę, z tego co wiem kilku z was robi je w troche "lepszych" cenach. Dwa wiem że łatwiej jest kupić RD04, ale trampek defacto jest dla mojej kobiety, lżejszy i jakby nie patrzeć niższy, a co zrobie jak jej sie czacha w trampku nie podoba do końca:) kombinuje więc na rózne sposoby.  | 
		
  | 
		
 Wydech wyspawany, chłodzenie zapięte, jutro testy drogowe :) 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:19. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.