Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Uklad paliwowy i wydechowy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Co odpowiada za pracę pompy (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=6350)

polnybandzior 25.04.2010 14:55

Co odpowiada za pracę pompy
 
Pytanie brzmi, co odpowiada za pracę pompy paliwa. Czy jest jakiś przekaźnik, który steruje pompą i każe jej przestać pompować gdy juz napompuje wystarczające ciśnienie?? Jeśli jest to gdzie?? na schemacie widziałem ze jest coś takiego jak "fuel pomp relay" c zy to jest to?? I jeszcze jedno pytanie? Gaśnie mi silnik nawolnych obrotach jak się już porządnie nagrzeje, troszkę się dusi na wolnych obrotach jak dodaję gazu, może to być spowodowane nieszczelnością w airboxie?? a dokładnie na rurze dolotowej z airboxa do gaźnika??(tą którą się tak ciężko nakłada w rd07)??

PawelZDR 25.04.2010 15:15

Za to czy pompa pracuje czy nie odpowiada układ mechaniczno-ciśnieniowy ,gdy zaworek iglicowy się zamknie i komora jest pełna wtedy narastające ciśnienie wypchnie trzpień w pompie-styki rozwarte pompa stop.Przekaźnik jest tylko od tego żeby załączać zasilanie pompy w momencie rozruchu i pracy.

bouli 01.05.2010 08:48

Cytat:

Napisał polnybandzior (Post 111821)
Pytanie brzmi, co odpowiada za pracę pompy paliwa. Czy jest jakiś przekaźnik, który steruje pompą i każe jej przestać pompować gdy juz napompuje wystarczające ciśnienie?? Jeśli jest to gdzie?? na schemacie widziałem ze jest coś takiego jak "fuel pomp relay" c zy to jest to?? I jeszcze jedno pytanie? Gaśnie mi silnik nawolnych obrotach jak się już porządnie nagrzeje, troszkę się dusi na wolnych obrotach jak dodaję gazu, może to być spowodowane nieszczelnością w airboxie?? a dokładnie na rurze dolotowej z airboxa do gaźnika??(tą którą się tak ciężko nakłada w rd07)??

Miałem podobny problem objawy z gasnieciem zobacz mój post / pompa z nowym stycznikiem/ i inne dot. pompy paliwa może to bedzie to. pozdrawiam.:)

polnybandzior 02.05.2010 22:59

Widziałem i czytałem. Okazało się, że to nie pompa tylko odpowietrzenie gaźnika, które robiłem jakiś czas temu. Trójnik który użyłem nie był odporny na paliwo i troszkę zmiękł i zatkało odpowietrzenie i po krótkim czasie jazdy chyba brakowało paliwka w gaźnikach


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.