|  | 
| 
 Napęd prędkościomierza Witam. Prawdopodobnie mój "ślimak" dokonuje żywota (na początku przestał pokazywać w ogóle po wyjęciu linki zaczął pokazywać od 5 do 18 km/h). Nie rozbierałem jeszcze tego ale z racji że nowy kompletny kosztuje jakieś chore pieniądze to może ktoś ma sprawny używany ? | 
| 
 Najczęściej można naprawić. | 
| 
 W sobote zajrzę do tego | 
| 
 Przejrzyj tematy. O ślimaku jest tu sporo napisane. | 
| 
 Nie ma tu żadnej filozofii. Wyciągnąć wkład, zamoczyć z pancerzem w benie, następnego dnia wydmuchać pancerz i natkać smaru (łożyskowego). Podobnie z przekładnią : wybebeszyć, wymyć, wydmuchać i natkać smaru - ot cała filozofia. Generalnie, robimy to co 30kkm/3 lata. | 
| 
 mają być dwie podkładki pod ślimakiem jako ślizgi, sprawdź jak bardzo napęd mosiężny wpada w dół, czy środek jest jak trzeba bo będzie ciąć ślimak plastikowy | 
| 
 Naprawiałem już ślimaki i działają długo, ile w km musiałbym zerknąć w zapiski. Zdarzyło się też odbudowywać łapki stykające się z zabierakiem i pęknięte kółko. To XRV a nie crf prawie wszystko da się naprawić a psuje się baaaardzo rzadko :-) | 
| 
 Cytat: 
 Miałem naprawdę masę obudów ślimaków, które były strasznie zaniedbane i wytarte, szczególnie gniazdo metalowego ślimaka, efekt był taki, że co chwilę cięło plastikowy tryb... Nie zawsze da się to odzyskać, w kilku koszt regeneracji był równoważny z nowym... | 
| 
 Da się, tylko o tym nie wiesz :) Ale może się śmietnik trafić też. | 
| 
 Jeśli ślimak miał już wytarte gniazdo to ciął ślimacznicę. Widziałem sposób naprawy poprzez nawiercenie i nagwintowanie otworu od dołu obudowy w osi ślimaka i wyregulowanie luzu ślimaka śrubą tam wkręcaną... | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:11. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.