![]() |
Lagi zawieszenia - regulacja kompresji nie ma oporu
Zrobiłem serwis z wymianą sprężyn w lagach i uszczelnieniami w NATce. Wszystko pięknie wyczyściłem, zalałem odpowiednią ilością oliwy. Kartridża nie rozbierałem. Regulator przekręciłem kilka razy i wyczyściłem zmywaczem kontaktowym. Zawieszenie działa odczuwalnie lepiej, ale w prawej ladze regulacja kompresji nie ma teraz oporu. Znaczy śruba kręci się i klika, ale nie ma oporu/zatrzymania, niezależnie w która stronę bym nie kręcił.
Tera: ktoś ma pomysł co spiermandoliłem? |
Jako, że niedługo też mnie czeka wymiana oleju i uszczelniaczy w lagach to zapytam:
ile oleju wchodzi do jednej lagi? Jak kupię litr to starczy do obu czy będzie za mało? |
1 Załącznik(ów)
Znalazłem takie coś. Domniemanie ze nie siadł kartridż dobrze. Rozbiorę i zdam relację.
Cytat:
Załącznik 103551 |
Ok. Dzięki za info. A jaki olej lałeś, oryginalny Hondy czy inny np. Motul. Motorex itp.?
|
Cytat:
Update: po rozkręceniu i ponownym złożeniu, śruba od kompresji notuje opory, wiec chyba dobrze jest. Co było, nie wiem. Nie zauważyłem żeby trzpień od kompresji odbił się na dole kartridża. Do zamknięcia. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.