![]() |
System AIS deaktywacja
Witam
Przerabiał ktoś temat deaktywacji AIS w Afryce? Założyłem Tłumik Termignoni, i mega strzela na zamkniętym gazie, podobno wyżej wymieniony system za to odpowiada, ktoś ogarniał Temat? |
Mam dominatora i de-cat, też mocno strzela...ale to fajne jest :)
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka |
Cytat:
|
Strzela bo uboga mieszanka na przelotowym tłumiku na zamkniętym gazie.
|
Cytat:
Moja Afryka strzela na oryginale również, po prostu stosunkowo ciszej do Termignoni, który jest ogólnie sporo głośniejszy. Czyli jak? mogę zapomnieć, że usunięcie i zaślepienie zaworu AIS poprawi sprawę? |
Cytat:
|
hamujemy silnikiem :
ilość powietrza jest minimalna ilość paliwa jest adekwatna do ilości powierza czyli także minimalna ponieważ przy tak małej ilości powietrza a przede wszystkim paliwa wypadają zapłony (inaczej pisząc mieszanka nie ulegnie zapłonowi) i nie spalona zostaje wyrzucona do kolektora wydechowego oraz z powietrzem zaciągniętym z układu dopalania spalin. później przy okazji udanego zapłonu ulega ona zapłonowi właśnie w tym kolektorze i mamy strzały, które mnie delikatnie pisząc WQ! dlaczego tak jest i dlaczego kiedyś tego nie było? 1. dawniej przy hamowaniu silnikiem układ wtryskowy odcinał całkowicie paliwo, ale to powoduje stygnięcie katalizatora, sondy lambda i czyni cały system mniej efektywny w kierunki ekologii 2. dawniej przy hamowaniu silnikiem zawór dopalania spalin całkowicie odcinał powietrze właśnie po to aby nie strzelało, obecnie tego nie robi aby było eko. Jak pozbyć się strzelania? 1. wyprogramować zawór z softu z modyfikacją mapy 2. zatkać wlot powietrza do zaworu (jest w obudowie filtra pod lewym filtrem powietrza) - mało etyczne bo do końca nie wiemy jaki to będzie miało wpływ na mieszankę przy niewielkich otwarciach przepustnicy (bo tylko wtedy zawór jest otwarty) wpływ na mieszankę przy hamowaniu silnikiem można olać a strzelać nie powinno. |
Cytat:
|
Swoją drogą chciałbym jeszcze dodać, że po raz pierwszy spotkałem się z taką zmianą charakterystyki silnika przy zmianie Tłumika (tylko Slip On z przyciętym db killerem), zdecydowanie lepsza reakcja na gaz z dołu oraz płynna jazda na lekkim gazie, praktycznie można 50-tką na 6 biegu tukać(czego oczywiście nie robię), ale zmiana mocno zauważalna
|
za to u góry będzie gooowno
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.