![]() |
stanął prędkościomierz
- porady Panowie !
w ciągu paru kilosów najpierw drgała, a później opadła na dobre wskazówka prędkościomierza.wyjąłem tylko linkę od dołu- ślimak chyba się obraca, przynajmniej jego płaski kruciec,wkładając z kolei śrubokręt w linkę - ta stawia czasem opór, ale wskazówka sie podnosi. tak ma być, czy linka się po prostu zaciera? za jakąś pomoc z góry dziękuję ! |
Linka ma chodzić bez oporów, jeśli się coś dzieje smaruj, jak nic to nie da wymień linkę albo sprawdź czy coś się nie dzieje wyżej...
|
dzięki Chomik, pójdę tym tropem...
|
Wyciągnij linkę od dołu z pancerza i obejrzyj czy jest bez zgięć i czy może ktoryś z drutów nie zaczepia o pancerz.
Nie zaszkodzi też wyjąć ślimak umyć przy okazji , sprawdzić blaszkę napędzającą teflonowe kółko bo czasem te blaszki mogą być za mocno przygięte i nie napędzają ślimaka.No a potem nasmarować świerzym smarem.( lekkim, co by na mrozie nie gęstniał) A samą linkę natarłem grafitowym i zwilżyłem olejem do urządzeń precyzyjnych. Można też silikonowym, tak słyszałem. |
i Tobie dzięki Dzieju!
kurczę czasu brakuje żeby to rozkopać,a licznik mieć-fajna rzecz :) powiedz jeszcze jaki masz patent żeby samemu zdjąć przednie koło ?? |
Metrówka drewniania 4x4cm docięta do wysokości mocowania górnego gmoli - wciskasz i podnosi sie przód. Oczywiscie z centralką.
|
Cytat:
http://www.moto.allegro.pl/item60963...za_jakosc.html |
- Bóg zapłać Wam za wyczerpujące podpowiedzi :))
propozycja Podosa zdaje się być najprostrza, najtańsza i skuteczna. ----------------------------------------------------------------------- rozkopałem dziś ten ślimak prędkościomierza, zębatka z tworzywa do wymiany....( pytałem w hondzie-jakieś 90-100 pln, tylko czekać trzeba) powiedzcie chłopaki jaką rolę maja te dwie cienkie podkładki w ślimaku-u mnie jedna na drugiej...? trochę farfocli widzę w środku-czy mogę ślimak przemyć jakąś benzyną czy naftą...? i czym go później wypełnić( jakiś smar grafitowy , czy cuś...?) i na koniec jakim smarem(czy w ogóle) przetrzeć łożyska i oś ? i podzielcie się proszę uwagami, na co uważać przy składaniu tego do kupy, bo na forum któryś z kolegów pisał, że wymienił to co ja - ale przejechał zaledwie kilkadziesiąt kilosów i zębata znowu padła... dzięki, pozdro !!! |
Musisz bardzo dokładnie wymyć ślimak. Resztki zmielonego kółka siedzą pod ślimakiem i go potrafią zaciąć. Te dwie podkładki muszą być pod kółkiem plasticzanym, chyba robią za ślizg, choć nie jestem pewny. No i przede wszystkim znajdź i usuń przyczynę zmielenia pierwszej zębatki :)
Edit: o zębatkę napędzającą ślimak spytaj Ramireza !! |
- dzięki Zoltan za radę ;)
może przyczyną zmielenia zębatki będzie przebieg - 57tyś ... ?? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.