![]() |
Enduro dual do 450ccm.
Szukam dla siebie lekkiego enduro. Mam kilka typów:
1)Honda XR400R, 1996-2004r. zmodzona na 440+sportowy wałek+gażnik Mikuni TM36. Może widelec? 2)Husaberg FE 390-450 od 2010r 3)BMW G450X od 2010r. Opcja pierwsza podoba mi się najbardziej, choć chyba wyjdzie najdrożej. Honda to prosta konstrukcja, niezawodna i ulubiona ;) Husaberg podoba mi się wizualnie i konstrukcyjnie. Minus to serwis KTM. BMW- mało o nim wiem, poza tym, że ma kilka fajnych rozwiązań konstrukcyjnych i jest stosunkowo niedrogi w zakupie. Pozdrawiam. |
Honda będzie z kopajką, pozostałe z rozrusznikiem, to istotna różnica.
|
Husaberg podoba mi się wizualnie i konstrukcyjnie. Minus to serwis KTM
rozwin to stwierdzenie bo nie kumam |
Cytat:
Cytat:
Na allegro i ebay szału nie ma. Z G450X będzie podobnie. |
powinieneś się przejechać bo xr 400 a husaberg fe 450 to zupełnie inna klasa i generacja motocykli
|
Najlepszy z tych wszystkich będzie Husa FE390. Najlżejszy i najzwinniejszy w terenie. Boję się tylko czy uda się kupić niezajechanego w logicznych pieniądzach. I co w razie wtopy?
Czy mniejszy bądź większy reymont nie zrujnuje mnie. Takie same obawy mam co do BMW. Natomiast Hondzia jest tańsza, części w bród, modyfikacja silnika na 440ccm. i 40KM. koszt ok. 1000Euro. Do tego dobry zawias na przód+ jakiś zbiornik Acerbisa i dobre oświetlenie i jest miodzio ;) |
to kup xr 600 i masz w standardzie 46 KM które możesz powiększyć.
|
Waga też jest kryterium.
Powyżej 120kg. na sucho odpada. |
12 kg różnicy. Zatankowana 400 tyle waży co pusta 600
|
A po co szukac czesci na allogro jak wszystko jest sprawnie i w rozsadnej kasie u dilera
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.