![]() |
Oryginalne tarcze - na ile kilometrów strczają?
Tak sobie siedzę i myślę, na ile mniej więcej starczają oryginalne tarcze w XRV? Jeżeli to robi różnicę to mnie interesuje RD04 :-).
Zawsze jakiś sposób na oszacowanie przebiegu :-). 50kkm? 150kkm? Może rambo coś powie? |
Zależy od wielu czynników, jak ktoś jeździ, tzn miasto, off, czy autobany. Od jakości i twardości klocków. Ale tak w przedziale 50-100k km się wymienia, oczywiście przód.
Tył, nie wiem, ale spoko do 150k powinien dociągnąć. edyta: w swojej RD04, która na budziku ma 119k, tył mam oryginał, jakieś 4,5 mm, a przód zmieniłem przy 100k. Miały ok limitu, jakieś 3,5-3,4mm, ale jedna się zwichrowała. |
W mojej RD04 licznik wskazuje około 65.000 (kto wie czy to prawda, ale na czymś się trzeba oprzeć) i tarcze przód mają 3mm i rant, natomiast tarcza z tyłu ma 4mm i w sumie rancik też już widać.
Tak przy okazji: sądzicie, że wymieniać przód już? 3mm to jakby nie było 0,5mm poniżej limitu serwisowego. Pozdrawiam. |
Tarcze można zabić JEDNYM kompletem nieodpowiednich klocków...
Moje przejechały do serwisowego limitu coś kole 130 000km Klocki nissin i brembo |
zgadzam się z rambo, ja w swojej buni założyłem szajs z tyłu i mam teraz praktycznie klocki i tarczę z tyłu do wymiany przy przebiegu 21000
|
ozeh, no ja właśnie miałem trochę pod limitem i wymieniłem. W końcu po coś limit jest.
rambo - a jakie to są nieodpowiednie? Sintermetalowe czy cuś? |
przebieg 45000 i zero rantów na oryginalnych tarczach.
|
Chodzi o materiał z jakiego są wykonane klocki. Niektóre ostro jadą tarczę po prostu.
|
No dobra, rozumiem - to wtedy jak wiecie, które klocki po prostu "ostro jadą tarczę" to wpisujcie :-). Trza się uczyć na cudzych błędach.
|
miekkie klocki szybciej sie zuzywaja ale nie ruszaja tarczy a twarde na odwrót.
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.