![]() |
plaga na R :o(
Witam Was
Niestety dopadła mnie chyba afrykańska plaga zawana reglerem, objawy są takie : 1. na wolnych obrotach - 13.4 V - 13.9 V 2. w przedziale 2,5 - 4,0 k obr/min - 14,5 V 3. przy hamowaniu silnikiem napięcie skacze do 14,8 V 4. po naciśnięciu tylnego hamulca w trakcie jazdy - 4,5 k obr/min - 14,8 - 14,9 V 5. włączenie kierunków powoduje ALARM, napięcie 15 V lub więcej ... RD04, voltomierz, oryginalny regulator, wycięta złączka - kable fazowe polutowane, aku nowy ma 3 miesiące, 2 swiatła jak w 07, nieoryginalny przerywacz kierunkowskazów Właśnie ten ostatni mnie trochę zastanawia. Może to jego wina, że tak wzrasta napięcie ? Ma ktoś z okolic Wawy do pożyczenia na chwilę do testów ? Bardzo Was proszę o poradę, bo z takim reglerem nie wybiorę się do Kujasów :( muszę szybko działać. Wyeliminować przyczynę lub kupić nowy regler od Rafała. pozdrawiam |
Kurtka, ten piąty podpunkt taki dziwny.
Jednak na chwilę obecną bym to raczej olał. Na moje oko to strasznie nie wygląda. U siebie ze spalonym reglerem miałem w okolicach 18volt, momentami nawet 20..:confused:. Druga opcja była 12,4 maks 13,5 volt. Z resztą, wypiłem już kilka herbat może dlatego taki obojętny jestem.. |
Mam jakiś regiel od 4-ki , coś też było z nim nie tak ale pamiętam że dało się jeździć.
Mogę dać jako zapas na trasę, gdyby co. ;) |
Nie kleje - jeździsz z miernikiem? I to takim przecinkowym?
14,5 V ładowanie to chyba normalne w czasie jazdy. żarówy jakieś załóż jebitne i będzie git hehe. Ten przerywnik tylko faktycznie wymień bo dziwna sprawa, że tak skacze na kierunku. Nie powinno. |
Przerywacz możemy podmienić tylko powiedz kiedy :) a i moja Afri póki co uziemiona przez regler:):) ale można umówić się u mnie pod warszawą lub gdzieś w centrum to podjadę autem :)
Pozdrówka |
No cóż, instalacja Afryki idealna nie jest. Uświadomił mi to Szynszyll i z jego pomocą dokonaliśmy krytycznych zmian. To nie jest tak, że regler jest do dupy, bo przecież jest on też montowany w innych modelach i daje radę. Padanie reglera ma związek z instalacją, a tą można poprawić. Pogadajcie z Szynszyllem.
|
...ale że jak?? kable za cienkie?? za dużo odbiorników??
|
Cytat:
|
Nie panikuj slafo. Przerabiałem niedawno to samo. Oryginalny regulator dawał ponad 15 volt na obrotach z załączonymi światłami. Jezdzilem tak z 3 miesiace, ale zal nowego aku i zmieniłem na tego od Rafała i świety spokój :Thumbs_Up:
|
No to mnie trochę zmartwiłeś. Jeździć z takim ładowaniem raczej nie będę. Nie chciałbym zrobić krówce więcej szkód. Pozostaje mi przejrzeć jeszcze raz elektrykę i zakupić nowej generacji regulator.
Pozdrawiam. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.