![]() |
POMOCY!!! stuki ze skrzyni biegów!!!
No to prosto z mostu. Kopałem se jamke Afryką, spadł mi łańcuch, zawineło go mi na przedniej zębatce, urwało dwa ogniwa i zgieło wałek zmiany biegów. Wczoraj załozyłem nowiuśki napęd, odpaliłem i mnie zamurowało. Coś łomocze/stuka w silniku (szkrzyni) bardzo mocno. Jakby ktoś młotkiem od wewnątrz naparzał. Biegi wszystkie wchodzą, sprzęgło działa poprawnie a to cały czas wali. Ma ktoś jakieś sugestie/pojęcie co to może być?
|
Łomocze samo z siebie, czy tylko przy zmianie? Przy zakładaniu zębatki na wałek zdawczy sprawdziłeś czy nie ma on luzów innych niż poosiowe?
|
Cały czas łomocze, na biegu, na luzie, przy wciśniętym sprzęgle i bez sprzęgła. Luzów innych brak niż te co wymieniłeś.
Motyla noga! Idę wyciągać silnik z ramy...:mur: |
A łomocze na każdym biegu, czy tylko na tym na którym "kopałeś"? Rozumiem, że podczas jazdy hałasuje tak samo jak podczas postoju...?
|
Na każdym jest to samo. A kopałem na jedynce. Jechać to się boje nawet żeby coś mi się tam gorzej nie popieprzyło. Ale postawiłem na centralce, zapinałem kolejne biegi i też waliło na każdym.
|
spróbuj bez łańcucha zanim rozpołowisz
|
Zazigi sprawdziłem bez łańcucha. Jest jeszcze gorzej. Stuki są jeszcze głośniejsze, jakby bardziej metaliczne. Dodam też że nie są równe, jeden bywa głośniejszy drugi cichszy.
|
Szczerze mówiąc to nie wiem jak by Ci tu pomóc... Jestem ciekaw jak się silnik zachowuje podczas rozpędzania motocykla, kiedy to w całym układzie napędzania nie ma luzów bo łańcuch i koła zębate w skrzyni ciągną masę motocykla do przodu. Jest ciszej? Ech... :/
|
Tak wali że się boje jechać. Więc tak czy siak trza rozpoławiać silnik ale dzięki za zainteresowanie tematem. Pozdro
|
Napisz koniecznie co to jest jak tylko się dowiesz.
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.