![]() |
Przepalający się bezpiecznik
Witam. Od razu przechodzę do sprawy. Co może być przyczyną przepalania się bezpiecznika tego pierwszego od prawej (chyba 20). Później nie ma prądu w akumulatorze i trzeba ładować. Druga sprawa to stacyjka. Gdy pracuje silnik to po przekręceniu i wyjęciu kluczyka afryka nie gaśnie tylko chodzi dalej.
Aaa jeszcze jakby ktoś napisał dokładnie co oznaczają te dwie pierwsze kontrolki (czerwona i żółta). Jedna od paliwa a druga?:o |
Ta druga też od paliwa. Pomarańczowa to rezerwa a czerwona to rezerwa rezerwy jak jedziesz na oparach ok 2 Litry jest
|
Jak masz po wyjęciu kluczyka dalej napięcie tzn silnik chodzi to albo stacyjka już szrot do wymiany albo masz obejście jakieś zrobione na krótko.
Co do bezpiecznika to jest wiele przyczyn pierwszą może być uszkodzony przekaźnik robiący Zwarę kiedyś tak miałem najlepiej podmiankę zrobić innego. A poza tym całą instalację przelecieć kolego nie ma dużo pierdół ale trzeba ściągnąć bak oraz owiewki. Pozdrawiam jak coś to pytaj:) |
Cytat:
|
Jak się okazało to wypaliło dziurę w regulatorze napięcia. Kupiłem nowy i mam takie pytanie: Jak bardzo się powinien nagrzewać? Jak przejadę około 20 km to nawet parzy
|
Oryginał tak ma mój poprzedni też tak się grzał zdemontowałem i pozostawiłem na zapas. Teraz ma od RAFRO i jest ciepły po dłuższej jeździe a już kilka tysięcy zrobione.:Thumbs_Up:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.