![]() |
Przerwy w dostawie prądu
Koledzy mam problem z moją AFRI RD03 objawy to:
Wszystko działa ok w pewnym momencie silnik zaczyna pracowac na jeden garnek wskazówki na liczniku opadają /kontrolki działają/ poczym albo gasnie wogóle albo wskakuje na normalny tryb pracy silnika i działa normalnie po chwili znowu jazda wszystko od nowa . Koledzy poradzcie gdzie szukac przyczyny tak niecodziennego zachowania Afri???? Sprawdziłem moduł z innej Afri wszystko wydawac by sie mogło ze działa . Nie mam pomysłu gdzie szukac usterki:mur: Tym bardziej ze w niedzielę padła mi 15 km po Słowackiej stronie od Barwinka jakies 300 km od domu i powrót na plecaku. |
Jeśli będzie podobnie jak w przypadku TA to zamień miejscami moduły. Padający moduł daje objaw p/t wyłączającego sie obrotomierza. Jeśli po zamianie zachowanie tegoż się zmieni to na 99% jest uwalony moduł.
Pozdr newrom |
właśnie już je przekładalem ale jak na złośc teraz nie ma takich objawów, chcę założyc moduł z RD 04 i polatac troche jak objawy sie powtórzą to trzeba szukac gdzie indziej przyczyny, założyłem swoje do rd 04 ale nie odpaliła bo chciałem tak jeszcze sprawdzic
|
Cytat:
|
Raczej nie wymienne w RD 03 są 2 małe w RD 04 1 duży zainstalowane w obu motorach działają z RD 04 do RD 03 tez ale na odwrót już nie
aa mam pytanie czy to ze moja africa po rozłożeniu nóżki bocznej się wyłacza /teraz nie/i nie można jej było odpalic tylko odpalała po złozeniu i do tego kontrolka luzu raz działa raz nie ma to coś wspólnego z jej objawami??? może brak masy czy cus?? |
Od strony elektryki moduły z RD 03 i RD 04 to to samo
|
niby tak ale w takim razie dlaczego z RD03 nie mozna odpalic RD04?? ale to niejest istotne ,koledzy HELP bo sie już zamotałem z tym problemem
|
Jak dla mnie to masz zwarcie na czujniku rozlozeonej stopki. Odlacz go i zobacz czy jest git.
|
a czy on może miec coś wspólnego z problemem opisanym powyżej?? i gdzie znajduje sie ten czujnik /prócz tego ze w okolicy stopki/ niechciałbym czegos popsuc bardziej niż jest/ a znają moje szczeście tak byc moze/
|
Skoro nie działa Ci kontrolka luzu to motór myśli że masz włączony bieg. Włączony bieg i rozłożona kosa może sie skończyć smutno. Dlatego Pan Chąda w swej mądrości tak namieszał w kabelkach że jak Ci czujnik luzu się wyłączy (zgaśnie lampka), a kosa będzie otwarta to mały krasnoludek wyłączy silnik :->
A co do modułów to odpal silnik i w czasie pracy silnika ponaciskaj na nie, poruszaj wtyczkami itd. Pozdr newrom |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.