Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Rama, zawieszenia, napęd (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Zawias z LC8 w Afri (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=955)

KML 23.06.2008 21:30

Zawias z LC8 w Afri
 
Wydaje mi się że już ktoś ma u siebie zawieszenie przełożone z LC8-ki.
Ile jest roboty z tą przekładką?
Trzeba wymnieniać razem z półkami?
Pytam o przód i tył, niedługo będe miał możliwość zakupu tych WP, ale kolo nie wie ile za to chce, a ja nie wiem czy się zdecyduje.
Ile można za to dać, oba amory przejechane mają niewiele i napewno nic nie trzeba przy nich robić.

podos 24.06.2008 11:51

na pewno razem z polkami, i na pewno to jest sporo roboty. I jeszcze dochodzi przednie koło. Jestem gotow to przecwiczyc wiec jesli bys nie nie decydowal na przód to daj znać.

wieczny 24.06.2008 12:54

Szefu zmienia zawias :D?

podos 24.06.2008 13:17

przez zime chetnie sie pobawie. A do tej zawiech produkują amortyzatory skretu Scotts performance. Poniewaz jestem gadzeciazem - to taki chcę.

KML 26.06.2008 22:51

wieczny , tak szefu zastanawia się nad Dakarowym zawiaskiem ;)
podos dam znaka jak już będzie coś wiadomo, narazie w niemcowni nie mają tego zawieszenia dla niego i musi czekać.

podos 27.06.2008 16:26

Cytat:

Napisał KML (Post 13151)
wieczny , tak szefu zastanawia się nad Dakarowym zawiaskiem ;)
podos dam znaka jak już będzie coś wiadomo, narazie w niemcowni nie mają tego zawieszenia dla niego i musi czekać.

pasuje, wyczyscilem sie z kasy wiec im pozniej tym lepiej. Trzymaj reke na pulsie. dzieki

Franz 30.06.2008 22:53

2 Załącznik(ów)
Cytat:

Napisał podos (Post 12744)
przez zime chetnie sie pobawie. A do tej zawiech produkują amortyzatory skretu Scotts performance. Poniewaz jestem gadzeciazem - to taki chcę.

Z placu At Germany 4900 eu

ramires 30.06.2008 23:21

Franz, czy ja dobrze widzę, że przód to 19" czy mi się tylko wydaje ...

Franz 01.07.2008 06:49

Tylko wydaje

- White Power 48mm-Gabel einer KTM LC8 inklusive Gabelbrücken und Lenkererhöhung. Gabel voll eistellbar (Druckstufe, Zugstufe, Vorspannung) und extrem stabil.

- KTM LC8 Vorderrad mit 300mm Doppelscheibebenbremsanlage. Wesentlich bessere Verzögerung als Original!

http://www.africatwin.de/phpbb_x/ads_item.php?id=1573

podos 01.07.2008 10:36

cholewcia troche droga, mozna by lyknac i przelozyc... ale zeby ktos to odkupil za 14000
to zawias wychodzi 6000 :(

Franz 01.07.2008 12:02

Cytat:

Napisał podos (Post 13645)
cholewcia troche droga, mozna by lyknac i przelozyc... ale zeby ktos to odkupil za 14000
to zawias wychodzi 6000 :(

Zawias + pólki + koło + tarcze+ zaciski +++przewody wyjdzie na ebay nie mniej jak 1500 euro do KTM lc8
Niedawno był zawiech za 800 euro bez pólek i poszedł ( a gdzie reszta bajzlu)

podos 01.07.2008 16:36

a nie idzie dopasowac z kola i zaciskow z Afri?

Franz 01.07.2008 18:54

Cytat:

Napisał podos (Post 13717)
a nie idzie dopasowac z kola i zaciskow z Afri?

Jakby szło w moim Trampku tak zrobić to Niemiec zapewne by tak zrobił.
Zaadoptował jednak cały przód od Ktma.
Zauważ, że swój sprzedaż. Mnie to aż tak dużo to nie kosztowało
po sprzedaży przodu trampka.

Popatrz ,że jeśli Niemcy robią przód nie dają oryginalnego koła AT. Często natomiast zmieniają tył na koło 18"

Franz 01.07.2008 19:00

http://www.motobau.de/pics/moto/hond...da_sw1_max.jpg

ramires 02.07.2008 00:34

Franz, a powiedz, warto wsadzać 18" do tyłu?

Franz 02.07.2008 08:17

Przy tej wadze motocykla to przerost. Zaletą jest większy wybór opon enduro.

newrom 02.07.2008 09:12

Cytat:

Napisał Franz (Post 13731)
Jakby szło w moim Trampku tak zrobić to Niemiec zapewne by tak zrobił.
Zaadoptował jednak cały przód od Ktma.

Niekoniecznie, może nie miał dostępu do narzędzi/warsztatu i taniej było mu kupić cały przód i przełożyć niż płacić fachowcom za wykonanie każdej pierdoły. Bo w zasadzie to przeszczep zacisków powinien wymagać wyfrezowania mocowania - czyli kawałka płaskownika z 4 dziurami.
Jak przekładasz koło z tarczami to tracisz też większe tarcze.


Pozdr
newrom

podos 02.07.2008 09:55

Cytat:

Napisał Franz (Post 13731)
Zauważ, że swój sprzedasz. Mnie to aż tak dużo to nie kosztowało
po sprzedaży przodu trampka.

Przepraszam ale nie umiem liczyc... 4 900 euro przemnozylem przez 4.3 a nie 3.4 pln stad te bzdury...

OK. Kto chce ta afrykę (http://www.africatwin.de/phpbb_x/ads_item.php?id=1573) z przelozonym orginalnym przodem z mojej (2003) ?

13 000 (plus logistyka)

Franz 02.07.2008 10:12

1 Załącznik(ów)
Cytat:

Napisał newrom (Post 13832)
Niekoniecznie, może nie miał dostępu do narzędzi/warsztatu i taniej było mu kupić cały przód i przełożyć niż płacić fachowcom za wykonanie każdej pierdoły. Bo w zasadzie to przeszczep zacisków powinien wymagać wyfrezowania mocowania - czyli kawałka płaskownika z 4 dziurami.
Jak przekładasz koło z tarczami to tracisz też większe tarcze.


Pozdr
newrom

Dostęp ma. W garażu ma małą cyfrową tokarkę. Oś mam wytoczona przez niego z ALU ( i inne pierdoły też) natomiast tarcza jest jedna, ale 320 mm i potrzebny jest do tego uchwyt dystansowy. Nie opłaca sie robić samemu . Mozna stracić duzo czasu a efekt niepewny. Dystans kosztował na ebay 35 euro.

W przyszłym roku robi mi następnego ,ale jeszcze w innej wersji. Tylne koło 18"

Franz 02.07.2008 10:32

Nie wiem co jest z forum , ale łyka mi całe posty jak chce, lub część z nich
Człowiek się napisze , natrudzi i fiiiuuuuuu . Poleciało w kosmos.

newrom 02.07.2008 12:17

Też to mam, obcina i już - AFAIR Ramires pisał o ograniczeniach przeglądarki :(
Powedz, w jakim celu zmieniasz rozmiar koła ?

Pozdr
newrom

Franz 02.07.2008 14:23

Większy dostęp opon enduro. Głównie chyba ten czynnik.
Ramę pomocniczą będę chciał wstawić z alu . Zaadoptuje z jakiegoś enduro.
Własnosci trakcyjne dużo lepsze nie będą bo i tak bedzie to kloc.
Liczę na 170kg z paliwem - czyli waga Xt600 model 1996-2003
Ta afryka ze zdjecia ma z paliwem wagę 185 kg.
Trampek ramę i silnik ma lzejsze .Liczę na 10kg
Pytanie po co?
Chyba dla zabawy.
Umbauten:

Rahmen: An einigen Stellen erleichtert, sämtliche überflüssigen Befestigungslaschen entfernt, Heck geändert, Hauptständer samt Befestigungslaschen entfernt. Gabel: Gebrauchte White Power Extrem 50 mm mit KTM Gabelbrücken, neu gedrehtem Lenkrohr und Original AT-Zündschloß (passt nach ein wenig Nacharbeit an Gabelbrücke) Der Original-Lenkanschlag am Rahmen muss etwas abgefeilt werden damit die untere Gabelbrücke Platz hat. Vorderrad: KTM-Vorderrad Vorderradbremse: 300 mm Bremsscheibe von KTM Adventure, Bremsarmatur AT Hinterradbremse: Bremshebel geändert und erleichtert. Federbein: Öhlins, 15 mm länger als original, mit an das geringere Gewicht (185 kg vollgetankt) angepasster Feder. Tank: Von Honda Transalp (PD), leicht geändert und erleichtert mit MTX-Tankdeckel ohne Schloß und 2. Benzinhahn. Sitzbank: Von Honda Transalp, neu geformt und bezogen von PEEWEE in Hannover Seitenteile: aus 2,5 mm Alublech selbst gefertigt. Lampenmaske: UFO H4 mit selbstgefertigter Halterung Tacho: KTM, Tachowelle KTM oder Fahrradtacho Heck: von Honda Transalp, selbsttragend abgeändert mit AT-Rücklicht. Ausgleichsbehälter für Kühlflüssigkeit: selbst gefertigt (Schlauch ca. 80cm lang, D=18mm am Rahmen entlang). Bremsflüssigkeitsbehälter hinten: von BMW F650 Motorschutz: von WTS aus 4 mm-Alublech, geändert. Luftfilter: von K&N. Ansaugtrakt: überarbeitet, Schnorchel verkürzt, Metallsieb entfernt. Vergaser: Hauptdüsen vorn und hinten #125. Düsennadel um 2 mm höher gehängt. Ölkühler: entfernt und Ölleitung kurzgeschlossen. Kühler: von Honda Transalp (passt nach leichtem biegen der hinteren Befestigung). Übersetzung: 17/46 oder 17/45 für Schotterstrecken, mit Kette 124 Glieder;
17/52 für Enduro, mit Kette 128 Glieder Ritzelabdeckung: ausgefräst Elektrik: an die Umbauten angepasst, verkürzt, gestrippt und an anderer Stelle befestigt. Auspuff: Arrow, mit ABE, modifiziert auf Absorbtionsdämpfung (3kg leichter). Fußrasten: verbreitert und erleichtert. Seitenständer: von Honda XR 600, abgeändert Kotflügel vorn: von Acerbis, Aufnahmen aus Aluminium selbstgefertigt. Lenkererhöhung: selbstgefertigt aus Aluminium, 25 mm höher. Gasgriff: Magura 312 Dual Sport Lenker: flacher Alu-Lenker mit wenig Kröpfung, Gummilagerung entfernt, Acerbis Handprotektoren. Batterie: kleiner als Original, 9 Ah Bereifung: Straße: TKC 80, Gelände: Stone Master oder ähnlich Grobes.

Gewicht: fahrfertig (vollgetankt!): 185 kg! Federwege: vorn 280 mm, hinten 250 mm. Sitzhöhe: 100 cm! Bodenfreiheit: 300 mm

newrom 02.07.2008 15:40

Aha, dzięki za wyjaśnienie. Wszystko zrozumiałem do póki nie zacząłeś używać brzydkich słów czyli do zdania "Chyba dla zabawy" :-D

pozdr
newrom

ramires 02.07.2008 15:43

franz, my nie znaju jazyka Ulrliha von HitlerJüngena wiec prosze ... pisz czasem po ludzku


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.