![]() |
Zawias z LC8 w Afri
Wydaje mi się że już ktoś ma u siebie zawieszenie przełożone z LC8-ki.
Ile jest roboty z tą przekładką? Trzeba wymnieniać razem z półkami? Pytam o przód i tył, niedługo będe miał możliwość zakupu tych WP, ale kolo nie wie ile za to chce, a ja nie wiem czy się zdecyduje. Ile można za to dać, oba amory przejechane mają niewiele i napewno nic nie trzeba przy nich robić. |
na pewno razem z polkami, i na pewno to jest sporo roboty. I jeszcze dochodzi przednie koło. Jestem gotow to przecwiczyc wiec jesli bys nie nie decydowal na przód to daj znać.
|
Szefu zmienia zawias :D?
|
przez zime chetnie sie pobawie. A do tej zawiech produkują amortyzatory skretu Scotts performance. Poniewaz jestem gadzeciazem - to taki chcę.
|
wieczny , tak szefu zastanawia się nad Dakarowym zawiaskiem ;)
podos dam znaka jak już będzie coś wiadomo, narazie w niemcowni nie mają tego zawieszenia dla niego i musi czekać. |
Cytat:
|
2 Załącznik(ów)
Cytat:
|
Franz, czy ja dobrze widzę, że przód to 19" czy mi się tylko wydaje ...
|
Tylko wydaje
- White Power 48mm-Gabel einer KTM LC8 inklusive Gabelbrücken und Lenkererhöhung. Gabel voll eistellbar (Druckstufe, Zugstufe, Vorspannung) und extrem stabil. - KTM LC8 Vorderrad mit 300mm Doppelscheibebenbremsanlage. Wesentlich bessere Verzögerung als Original! http://www.africatwin.de/phpbb_x/ads_item.php?id=1573 |
cholewcia troche droga, mozna by lyknac i przelozyc... ale zeby ktos to odkupil za 14000
to zawias wychodzi 6000 :( |
Cytat:
Niedawno był zawiech za 800 euro bez pólek i poszedł ( a gdzie reszta bajzlu) |
a nie idzie dopasowac z kola i zaciskow z Afri?
|
Cytat:
Zaadoptował jednak cały przód od Ktma. Zauważ, że swój sprzedaż. Mnie to aż tak dużo to nie kosztowało po sprzedaży przodu trampka. Popatrz ,że jeśli Niemcy robią przód nie dają oryginalnego koła AT. Często natomiast zmieniają tył na koło 18" |
|
Franz, a powiedz, warto wsadzać 18" do tyłu?
|
Przy tej wadze motocykla to przerost. Zaletą jest większy wybór opon enduro.
|
Cytat:
Jak przekładasz koło z tarczami to tracisz też większe tarcze. Pozdr newrom |
Cytat:
OK. Kto chce ta afrykę (http://www.africatwin.de/phpbb_x/ads_item.php?id=1573) z przelozonym orginalnym przodem z mojej (2003) ? 13 000 (plus logistyka) |
1 Załącznik(ów)
Cytat:
W przyszłym roku robi mi następnego ,ale jeszcze w innej wersji. Tylne koło 18" |
Nie wiem co jest z forum , ale łyka mi całe posty jak chce, lub część z nich
Człowiek się napisze , natrudzi i fiiiuuuuuu . Poleciało w kosmos. |
Też to mam, obcina i już - AFAIR Ramires pisał o ograniczeniach przeglądarki :(
Powedz, w jakim celu zmieniasz rozmiar koła ? Pozdr newrom |
Większy dostęp opon enduro. Głównie chyba ten czynnik.
Ramę pomocniczą będę chciał wstawić z alu . Zaadoptuje z jakiegoś enduro. Własnosci trakcyjne dużo lepsze nie będą bo i tak bedzie to kloc. Liczę na 170kg z paliwem - czyli waga Xt600 model 1996-2003 Ta afryka ze zdjecia ma z paliwem wagę 185 kg. Trampek ramę i silnik ma lzejsze .Liczę na 10kg Pytanie po co? Chyba dla zabawy. Umbauten: Rahmen: An einigen Stellen erleichtert, sämtliche überflüssigen Befestigungslaschen entfernt, Heck geändert, Hauptständer samt Befestigungslaschen entfernt. Gabel: Gebrauchte White Power Extrem 50 mm mit KTM Gabelbrücken, neu gedrehtem Lenkrohr und Original AT-Zündschloß (passt nach ein wenig Nacharbeit an Gabelbrücke) Der Original-Lenkanschlag am Rahmen muss etwas abgefeilt werden damit die untere Gabelbrücke Platz hat. Vorderrad: KTM-Vorderrad Vorderradbremse: 300 mm Bremsscheibe von KTM Adventure, Bremsarmatur AT Hinterradbremse: Bremshebel geändert und erleichtert. Federbein: Öhlins, 15 mm länger als original, mit an das geringere Gewicht (185 kg vollgetankt) angepasster Feder. Tank: Von Honda Transalp (PD), leicht geändert und erleichtert mit MTX-Tankdeckel ohne Schloß und 2. Benzinhahn. Sitzbank: Von Honda Transalp, neu geformt und bezogen von PEEWEE in Hannover Seitenteile: aus 2,5 mm Alublech selbst gefertigt. Lampenmaske: UFO H4 mit selbstgefertigter Halterung Tacho: KTM, Tachowelle KTM oder Fahrradtacho Heck: von Honda Transalp, selbsttragend abgeändert mit AT-Rücklicht. Ausgleichsbehälter für Kühlflüssigkeit: selbst gefertigt (Schlauch ca. 80cm lang, D=18mm am Rahmen entlang). Bremsflüssigkeitsbehälter hinten: von BMW F650 Motorschutz: von WTS aus 4 mm-Alublech, geändert. Luftfilter: von K&N. Ansaugtrakt: überarbeitet, Schnorchel verkürzt, Metallsieb entfernt. Vergaser: Hauptdüsen vorn und hinten #125. Düsennadel um 2 mm höher gehängt. Ölkühler: entfernt und Ölleitung kurzgeschlossen. Kühler: von Honda Transalp (passt nach leichtem biegen der hinteren Befestigung). Übersetzung: 17/46 oder 17/45 für Schotterstrecken, mit Kette 124 Glieder; 17/52 für Enduro, mit Kette 128 Glieder Ritzelabdeckung: ausgefräst Elektrik: an die Umbauten angepasst, verkürzt, gestrippt und an anderer Stelle befestigt. Auspuff: Arrow, mit ABE, modifiziert auf Absorbtionsdämpfung (3kg leichter). Fußrasten: verbreitert und erleichtert. Seitenständer: von Honda XR 600, abgeändert Kotflügel vorn: von Acerbis, Aufnahmen aus Aluminium selbstgefertigt. Lenkererhöhung: selbstgefertigt aus Aluminium, 25 mm höher. Gasgriff: Magura 312 Dual Sport Lenker: flacher Alu-Lenker mit wenig Kröpfung, Gummilagerung entfernt, Acerbis Handprotektoren. Batterie: kleiner als Original, 9 Ah Bereifung: Straße: TKC 80, Gelände: Stone Master oder ähnlich Grobes. Gewicht: fahrfertig (vollgetankt!): 185 kg! Federwege: vorn 280 mm, hinten 250 mm. Sitzhöhe: 100 cm! Bodenfreiheit: 300 mm |
Aha, dzięki za wyjaśnienie. Wszystko zrozumiałem do póki nie zacząłeś używać brzydkich słów czyli do zdania "Chyba dla zabawy" :-D
pozdr newrom |
franz, my nie znaju jazyka Ulrliha von HitlerJüngena wiec prosze ... pisz czasem po ludzku
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.