![]() |
czy kupić taki regler...???
nie jestem specem od mechaniki i elektryki... ale czy ktoś kupował już taki regulator napięcia ?? czy warto.. czy nie warto ?? .. przekonują mnie wtyczki :-) ze jak będzie leżał pod siedzeniem to łatwo będzie go można przełożyć...
proszę o poradę i dziękuje... http://allegro.pl/regulator-napiecia...326473637.html lub taki ... http://allegro.pl/regulator-napiecia...321107425.html Pozdrawiam.. |
Witam . Kupiłem taki regulator (ten tańszy) z rok temu , założyłem i działa prawidłowo . Na pudełku była naklejka '' made in japan'' ? Zrobiłem ledwie z 3k km ale jest ok. Żółte kable połączyłem indywidualnie , bez kostki i nic się nie pali.:Thumbs_Up:
|
thx
Cytat:
dzięki...za odp.. |
Będzie pasowało ,kolega zapobiega spaleniu tej kostki w przyszłości.Czemu się tak dzieje można przeczytać w dziale elektrycznym.
|
Wszystko pasowało ale bez kostki można mocno ścisnąć wtyki i kontrolować to połączenie.
|
...
czyli rozumiem że najbardziej właśnie te żółte są "wrażliwym" tematem...
|
O regulatorach, ich awariach i przyczynach tych awarii oraz ich zapobieganiu jest tu: http://africatwin.com.pl/showthread....ight=regulator
Przebrnij przez ten długi wątek a dowiesz się wszystkiego. A ja w wolnej chwili trochę go zmoderuję bo coś ma za dużo stron... Ale z drugiej strony stare wpisy, można się pośmiać ;). |
Na ADVrider ktoś takim patentem zarzucił
http://www.easternbeaver.com/Main/St.../r-r_swap.html I że prundu więcej... |
I tak wtyczki bym wyp......
A że prundu więcej? Właściciele AT chyba nie mają powodu do narzekać na niedostatek prądu. Włączone światła, grzane manety itd. wtedy dopiero regler odpoczywa...... |
ja to chyba jednak nabędę od kolegi RAFWRO ... tak je zachwala..... :-)
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Zgadzam się w 100%.Ja u siebie widziałem raz krótki pik na 14,7 normalnie przy niewielkim obciążeniu jest 14,2.
|
Potwierdzam. 14,2V. A piki to i są owszem, i pewnie powyżej dużo, bo usmałażyłem już dwie ładowarki do tel na 12/24v :cold:
|
Mam pytanie , byc może kotoś z Was już praktykował: Na aukcji jest napisane "regulator do afryki rok 1993 i dalej " ale ja mam w RD04 regulator o tym samym symbolu SH 538D - 13 . Wiecie może jaka w takim razie jest różnica między reg.do 04 i 07 ?
Regulatorów do RD04 brak albo za słabo szukałem. http://moto.allegro.pl/regulator-nap...405485050.html |
Sam regler działa tak samo, ale są różne inne wtyczki
|
Cytat:
14.8V to wartość książkowa , nie reguła, każdy motocykl jest inny ale wartość ta jest wartością orientacyjną a często właściwą. Jeśli aku się gotuję to po prostu regler nie przejmuje nadmiaru prądu z prądnicy.Moim zdaniem wina leży po stronie aku. Często ludzie eksploatują aku do ostatniego tchu, choć jego pojemność dawno spadła o 1/3 to dalej nie wymieniają i często to jest także przyczyną padnięcia reglera, a także w skrajnych przypadkach prądnica potrafi też się sfajczyć. 14.5V to znak że regler jest ok.jeśli przy tym napięciu(w miarę stabilnym) gotuje się aku, to radził bym zacząć od jego wymiany :) |
Cytat:
|
Cytat:
|
Panowie pytanie za 100punktów czy po przerobieniu końcówek ten regler będzie działał w afryce? http://allegro.pl/regulator-napiecia...485979707.html
zakres obrotów suzi ma ten sam ale wiadomo że napięcie i natężenie z alternatora może wychodzić inne stąd moje pytanie BĘDZIE DZIAŁAŁO CZY NIE BĘDZIE DZIAŁAŁO ?? może ktoś się oriętuje:bow: |
Powinno działać jeżeli regler jest sprawny.
Moce są podobne a regulatory i tak mają pewne zapasy mocy. Obroty silnika nie mają znaczenia. |
dzięki wielkie.:bow:
A czy jest jakaś możliwość, żeby takowy regel sprawdzić ?? Ja znam tylko jedną możliwość - podłączyć do afri i liczyć na łud szczęścia:bow: Ja go nie mam za wiele tak więc myśle że po podłączeniu będę potrzebował moduł, obrotomierz no i resztę czułej elektroniki - żarówki to sobie kupię:dizzy: |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.