![]() |
Rezerwa w RD07
Czy ktoś ma/używa akcesoryjną kontrolkę rezerwy African Queens ??
Może zamówienie zbiorcze :) |
1 Załącznik(ów)
Mam, używam, chwalę sobie , polecam:Thumbs_Up:.
Tak to wyglądało jak przysłali. Załącznik 14591 Łatwizna w montażu ... i se tera jeżdżę i gwizdam i pod zbiornik sie nie nachylom :D A jak dobrze poszukacie na Naszym Forum, to doczytacie ( bo ja już dokładnie nie pamiętam) co już kiedyś pisałem, a mianowicie: można kupić to ustrojstwo troszku/znacznie taniej bez jednego z elementów. Bo tak na prawdę to kranik jest uniwersalny, tylko dotoczona jest do niego tuleja redukująca pomiędzy gwintem zbiornika paliwa a tymże kranikiem. Każdy tokarz jest w stanie dorobić coś takiego z kawałka nierdzewki. Ogólnie cały zestaw razem z przesyłką i podatkiem(19% sobie naliczają do ceny katalogowej) wyszedł mnie 102,16 Ojro |
Cytat:
|
Dokładnie to Ci nie powiem.Jak się zapalała rezerwa to tankowałem i już. Ale na dłuższej trasce jadąc razem z Baloo123, jak razem zalewaliśmy pod korek i równo jechaliśmy, to w podobnym czasie się nam rezerwy odzywały. Z tym , że Baloo123 przekręcał kranik a u mnie zapalała się kontrolka rezerwy.
Więc wniosek, że czy to przy kraniku oryginalnym czy też akcesoryjnym Africanqeens, rezerwy jest +/- tyle samo. |
W razie potrzeby zawsze można zmodernizować i zwiększyć np o litra czy dwa jak komuś potrzeba.
|
Motomysza wrzuć fotki gdzie masz tą kontrolkę rezerwy i jak to zamontowałeś?
|
Kontrolkę zamontowałem sobie w to wolne jedno miejsce na pulpicie po lewej stronie od zegarów w tym czarnym pudełku gdzie jest już 5 innych kontrolek- świateł drogowych, kierunkowskazów, oleju,wystawienia bocznej stópki,i czegoś tam jeszcze.
To właśnie tam sobie ją zamontowałem, ale fotki na tę chwilę nie mam. Jutro będę jeździł to mogę pstryknąć i wkleić. POZDRO |
hej
w RD04 to wogle miałem zakręcony na stałe prawy kran. jak juz wszystko się pozapalało w sensie obydwu kontrolek rezerwy i jak już zabrakło zupełnie wachy zawsze jeszcze miałem ze 2,5l w prawej kieszeni zbiornika. głupio zrobili z tym gospodarowaniem paliwem w modelach po RD04. dyskusji nie ma. matjas |
2 Załącznik(ów)
Zgodnie z obietnicą, fotka kokpitu w mojej Afri z dodatkową lampką kontroli rezerwy .
Tak to wygląda. Załącznik 14837 Załącznik 14838 A sam montaż łatwizna. Robisz dziurkę wiertłem i wprowadzasz w to miejsce gotową kontrolkę . Wtedy kabelki już masz z tyłu tejże puszeczki -skrzyneczki, łączysz to w obieg kabelka na plusie i ... TO DZIAŁA !!! |
Jeśli jesteście zainteresowani to posiadamy AQ w swojej ofercie. Cena za BH010 to około 320zł. Przy zamówieniu kilku sztuk pewnie będzie można ponegocjować :)
Pozdrawiamy 4adv.pl |
Cytat:
Hę ?? |
Cytat:
|
Wynegocjuj jeszcze by ci przysłali z instrukcja po angielsku przynajmniej - bo na polska nie liczę. Niektórzy mogą nie wiedzieć jak zamontować i coś uszkodzą.
Co do samego wyrobu mam kilka zastrzeżeń. Pierwsze - instrukcja o której wspomniałem wykonana została techniką "małego Kazia" przez co jest nieczytelna. Nie rozchodzi sie tu o moją znajomość języka Gebelsa ale o schemat połączeń elektrycznych. Montaż nie jest niczym trudnym , ale jak już coś sprzedają za niemałe pieniądze to wypada sie postarać. Drugie- wykonanie okablowania tandetne. Wtyczki takie zwykle plastikowe a o ich szczelności można tylko pomarzyć. Spodziewam sie ze za około 2 lata jazdy w wilgoci to wszystko przestanie dzialać. Na przewody naciągnięta jest tylko jakaś tam gumowa koszulka co ma tylko zabezpieczyć przed przecieraniem , choć i tak w jej funkcje wątpię. Na odcinku przy samym kraniku wypadało dać kawałek koszulki termokurczliwej dla jej uszczelnienia. To samo zresztą należało wykonać przy samym zlączu o którym wspominałem wcześniej. Trzecie- rurkę o średnicy 6mm należy obciąć, po zalozenu redukcji caly uklad jeszcze bardziej sie wydluza i nie daje rady zamocowac filtra paliwa w miejscu do tego fabrycznie wykonanym. Samego przewodu paliwowego nie da się za mocno nagiąć bo jest miękki i sie załamuje na luku. ZA DUŻO KASY JAK ZA TAKIE WYKONANIE MIMO ZE KONCEPCJA CAŁKIEM NIEZŁA. Ot tyle |
Cytat:
Duża jest różnica średnic kranik/zbiornik? |
Srednica oryginalnych wezykow 10mm a kranika 5,5mm. Redukcja ma dlugosc 50mm. Dlatego kawalek wezyka 10mm nalezy zalozyc na filtr a potem redukcja i dopiero wezyk do kranika.. Filtr tak jak napisalem mimo wysuniecia z gumowej obejmy max do lewej strony motocykla i tak nie udaje sie zalozyc na wystajace ze skrzyni pod siedzeniem kawalek plastiku. Opasek kabowych terza i kombinowac. Nie jest to trudne a tym bardziej niewykonalne ale tak jak pisalem za ta kase mogli obmyslec inaczej , np dajac gotowe gumowe kolanko z twardszego grubszego materialu- cos na wzor oryginalu z tego miejsca. Innym rozwiazaniem jest dobranie odpowiedniej wielkosci filtra paliwa z kruccami na 6mm , tyle ze ta sama sytuacja wystapi na wyjsciu filtra i bedziemy kopac w rurke od pompy. No chyba ze ktos ma Mikuni, to oba ma weze 6mm. i w tedy odpadaja i przejscowki od strony pompy i od strony kranika.
Przy okazji chcialem wspomniec o Mikuni Sama pompa nie jest dzielem AQ , natomiast rurki do podcisnienia sa juz ich dzilem. Oczywista sa tandetne bo po niespelna 2 latach sie rozpadly na kawalki. Co do samej pompy nie chce sie na razie wypowiadac, bo przejechala ze mna 54 tys. w 2,5 roku i wlasnie jestem w faze testow, gdyz wydaje mi sie ze zaczyna sie z nia dziac cos nie teges. Dzis zakladam oryginala w celach porownawczych. Potem zapodamy Faceta z Kolaskiem77, a wnoski przedstawimy na forum. Wyniki benda jak wysokooktanowa na podpis Podoska , albo jak mocz na ognisko. |
Cytat:
|
Cytat:
Kolasek pstryknij foto calego ustrojstwa i zapodaj na Foruma bo lud sie domaga , a moje juz od dawna na moto |
2 Załącznik(ów)
Cytat:
Po wciśnięciu podkładki na swoje miejsce - sygnalizacja działa. Po zmontowaniu wszystkiego na moto - raz działa, raz nie. Albo pływak przycina się i nie kontaktuje (zbiornik prawie pusty, moze mu brakuje "poślizgu"), albo podkładka znów spadła. W związku z powyższym pytanie: czym skleić mosiądz do mosiądzu, co wytrzyma środowisko benzyny? foto z podkładką w złym miejscu: i w dobrym (nędzna jakość - na szybko telefonem pstryknąłem): |
Cytat:
|
Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
A przy okazji: wężyk paliwowy wymieniłem na 8mm, wywaliłem tę przejściówkę. Na filtr wchodzi bardzo opornie, ale wchodzi, na kranik dość luźno, ale cybant robi swoje - przemocą nie schodzi, paliwa nie puszcza, za to układa się ładnie :) Cytat:
|
1 Załącznik(ów)
Sorry ze się wtrącam ale ja ostatnią zimę zakładałem do swojej RD07 dwie kontrolki paliwa jak na zdjęciu i wywaliłem kranika teraz mam dwa baki paliwa jeden ten normalny a drugi (8 l.) pod siedzenie ( razem 29 l.) nie było łatwo i wymagało poprawki ale na razie wszystko działa idealnie
|
Też kiedyś myślałem o dodatkowym zbiorniku w siódemce w miejscu puszki narzędziowej ale mi w zupełności wystarcza oryginalny baniak.
Twoja przeróbka wymagała ingerencji w org zbiornik. ja mam plan żeby popsuć tylko kranik. wstawić w niego implant Tico ala Wieczny. żadna to mecyja ale wkurza mnie czasem szukanie kranika podczas wyprzedzania albo w zakręcie. |
Cytat:
Cytat:
|
To ja się zapytam-w RD07 ile zostaje paliwa po przekręceniu na rezerwe? Ostatnio się zapędziłem i o paliwie zapomniałem, moto zgasło i trza było przejść na żebraka.Dobrze że teraz jest w naszym kraju tyle stacj, ale dobrze wiedzieć ile jeszcze mam E95:)
|
Jakieś 6 - 7 litrów.
|
Cytat:
|
3,5-7 litra. Średnia ok 5 litra i tej wersji bede sie trzymał ;)
|
Hmmm mi zdechł i po przełączenie na rezerwę dojechałem jakieś 6kilosów na stację tankując 23 litry:dizzy:
To może mam tjuningowy dzbanek ? albo rezerwa na 2 litry ? |
U mnie jest tak. Po miescie zawszę się tam coś nachlapie i jak przełączam na rezerwe to jest najcześciej w baku ok 3,5 litra. Na trasie 5L. Spuściłem raz wache na stacje do butelki, 1L i wlałem do zupełnie pustego zbiornika 24 litra, tak na szybko. A potem wolniej jeszcze kolejne 1L z butelki. Często jak tankuje dojeżdżając na trasie na oparach po 24. Na mieście to tankuje po 50zl bo mi się nie chce tego paliwa wozić bez sensu
PS: Jak jeździłem w towarzystwie rd04 to wchodził litr wiecej czyli 26 litrów |
2 Załącznik(ów)
Odświeżam temat potem jak dzisiaj dostałem maila z pytaniem jak robić czujnik rezerwy do RD07:).Niestety maila kasowałem przypadkowo:mur: wiec opisze tutaj całe proces:). Potrzebny jest czujnik paliwa jak na zdjęciu niżej,Mała kontrolka z żarówka 1,2 w na inne czujnik nie reaguję. Jak nie ma do kupienia gotowe trzeba kupić kontrolkę 1,2 w do włoskie auta od deski rozdzielczej.
Czujnika musimy umieścić w baku, jedyne miejscu jest obok kranika tam jest małe kawałek płaski blachę której możemy rozwiercić. Będziemy potrzebować klucz rurkowe 27 z przegubem (jak się nie mylę) Ja lekko ją zdeformowałem żeby nakrętka się lekko trzymała. Jak mamy otwór gotowe prosimy żonę albo kumpla o pomoc i z precyzja chirurgiczno-protetyczną i takie tam :D:D:D z górę zbiornika od stronę wlewu prowadzimy nakrętka z przydłużonym klucze rurkowym druga osoba celuje czujnika od dół. Osoba z górę tylko trzema nakrętka nic nie kreci czujnika dokręcamy od dół warto tez smarować gwint z czerwonym silikon temperaturowym dla szczelności :Thumbs_Up::D Poniżej wklejam też schemat instalacji. Ja mam już drugi rok czujnika i nic nie cieknie na dodatek mam pod siedzenie dodatkowe zbiornik paliwa z czujnikiem i nic się nie dzieje w razie jakikolwiek pytań jestem do waszej dyspozycji Pozdro :D:D:D:D:D:D Uwaga kontrolka nie zapala się od razu po wynurzenia czujnika z paliwa potrzebuje min 20/30 sec. :D: |
Cytat:
|
Czerwony silikon - zło. Jak już coś trzeba koniecznie zatkać jakimś lepidłem to polecam Loctite 5910. Wyrób silikonopodobny, wysokotemperaturowy, bardzo odporny na benzynę, oleje i smary. Zatkałem nim pokaźną dziurę w baku i trzyma.
Fabrizio, fajny patent! |
Ja mam zrobione to samo tylko w zbiornik wspawałem Tig-em gwintowaną tuleję na tą wkrętkę z termistorami.
|
Panowie przypominam iż sam czujnik ma już własna uszczelkę oryginalną silikon dałem dla pewności :D:D
Najlepsze moment było celowanie czujnika od dołu :haha2::haha2: prawo prawo nie nie lewo i takie tam:haha2: |
Pytanie do użyszkodników kontrolki AQ
Ostatnio zauważyłem, że kontrolka świeci się delikatnie przez cały czas.
Też tak macie, czy coś padło? Z góry dziękuję za odpowiedź :D |
Panowie mam pytanie.
Jakiej średnicy jest ten gwint przy czujniku paliwa? Czy wkręcenie śruby odpowiedniej średnicy z uszczelką odporną na paliwa załatwia sprawę szczelności? http://images38.fotosik.pl/1926/6a082ac4ce21acedmed.jpg |
Odgrzeję temat.
Ostatnio dało mi się we znaki brak kontrolki rezerwy . Czy nabywał ktoś ostatnio ten zestaw http://s442721111.e-shop.info/shop/a...aid%3DBH010%26 Ewentualnie coś innego wytłumaczone w łopatologiczny sposób . |
mam całkiem tanie rozwiązanie
kupujemy taki kranik podciśnieniowy http://www.racing-planet.pl/tuning-s...7552dcc26f1342 kranik jest podciśnieniowy więc zakręcać nie trzeba, do tego wystarczy wytoczyć odpowiednią redukcję w którą wciskami ten kranik odpowiednio go zabezpieczając i powinno działać, |
Zastosowałeś ten patent u siebie ??
|
jeszcze nie, 2 tyg. temu kupiłem XRV i dopiero się wgryzam w temat,
|
Panowie mam pytanie, po zdemontowani kranika w dr07 zostaje nam bak,a w baku jakies ustrojstwo chyba plastikowe czy po zdemontowaniu tego plastiku nic sie nie bedzie działo jezeli przykrece z powrotem kranik z uszczelka benzynoodporna? chce do baku włozyc termistorek ale on ma srednice 12mm a tamten plastik 11mm w srodku i nie moge go tam umiescic,ten plastik jakos specjalnie jest tam zamontowany i on ma słuzyc szczelnosci jak rozumiem?moze ktos cos podobnego robił? w sesie wyjmowanie tego plastiku?tulejki
|
To jest siateczka wstępnego oczyszczania paliwa.
|
Dzieki, a czy to sie w ogóle wymienia? bo chyba nie jest napisane nigdzie o tym z tego co szukam.to jest do kuipienia gdzies do rd07?
|
Nikt tego nie wymienia. Co najwyżej przy czyszczeniu zamulonego zbiornika można to wydmuchać sprężarką.
|
Wielkie Dzięki Powodzenia w Nowym Roku:):bow:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.