![]() |
Zębatka przód
Ma ktoś doświadczenie w zmianie przedniej zębatki na mniejszą. Jak to się ma do osiągów.
|
Nie kombinuj.
|
Cytat:
i zuzycie paliwa ( nieznacznie) Do Trampka zamiast 15 zębów dałem 14 i jest Ok. Jeżdżąc jednak tylko asfaltami , nie ruszałbym tego. W endurkach często zmienia się przełożenia. Można również zmienić na tyle , tylko wtedy trzeba dodać więcej ząbków. Procentowo zmiana przodu ( np z 16 na 15 )daje większe przełozenie, a tyłu procentowo mniejsze mniejsze. ( np 45 na 48) W tt600 też mam zmienione przełozenia ponieważ jedynka jest zbyt długa. Silnik tt służył w kilku pojazdach Xt,TT,SRX600 , silnik jest taki uniwersalny - przełożenia w skrzyni biegów są we wszystkich pojazdach takie same a regulowane przełożenia były tylko zębatkami |
a slisgacz na wachaczu to masz jeszcze?
|
co ma piernik do wiatraka
|
Dałem ciała i dopiero teraz to zauważyłem. Myślę o zmianie zębatki na większą gdyż jeżdże tylko po asfaltach.
Chyba wiem o co Ci chodzi rambo, ale jak zmienię na większą to bedzie tylko lepiej. Pozdrowienia |
jak zmienisz na wiekszą to bedzie tragedia. jesli jakiekolwiek zmiany to raczej tylko tył. generalnie zmiana nic Ci nie da, ale widac sami musimy sie o tym przekonac.
|
Cytat:
po co? |
Mialem kiedys przez pomylke 45 z tylu zamiast 46. Na 46 jest wprost cudnie na asfalcie a w terenie niezauwazalne. Nie wracam do 45.
|
Podosku, ja juz zglupialem....to w koncu jaki jest oryginalnie dedykowany zestaw numercji zebow do 7 ??? Zawsze myslalem ze 16/45, a Ty piszesz ze 16/46 ?? :)
Oswiec mnie bo wlasnie zamierzam zlozyc zamowienie na kompletny zestaw :) YO |
Oryginał jest 16/45. Podosek napisał , że kiedyś przez pomyłkę załozył oryginalną
16/45 i dla niego było to gorsze. Teraz pociska na akcesoryjnym 16/46 - ciut bardziej terenowe. Dodając zęby z tyłu zwiększasz terenowość. PODOSEK ! ORYGINAŁ TO 16/45 124 ogniw |
Cytat:
|
Na gume to sie z gazu stawia :D bez problemu, na standardowych zebatach
|
Cytat:
|
Cytat:
Ekspert od jazdy na kole, to był na starym forum. Pamiętam, że "po dłuższej jeździe w pionie na tylnym kole" narzekał na to, że mu się kontrolka ciśnienia oleju zapalała...:haha2: |
Temat zmiany przełożeń był już wałkowany i wyszło że oryginalne są najbardziej trafione, uniwersalne i optymalne pod względem szybkości i zużycia paliwa.
Zmiana pogarsza zamiast poprawiać, ale jak Rambo wspomniał jak ktoś chce po swojemu eksperymentować to czemu nie.....może sobie porzeźbić. zmniejszenie tylnej o 3 zęby powoduje katastrofę z pełnym ładunkiem ( 2 osoby, kufry itp) przy wyprzedzaniu czy po górkach. AT nie ma czym ciągnąć , spada maksymalna i podskakuje zużycie. Nie kombinował bym więcej niż 1 ząb mniej na tylnej lub 2 jeśli latamy bez pełnych ładunków , ale czy warto? to już indywidualna sprawa każdego. |
Cytat:
Cytat:
|
... wpadnij Chomik do wawy na szkolenie :D sprzęgła szkoda katować :D no chyba że z 0 na gume to innego wyjscia niet :D
|
Cytat:
Wiec mialem zalozony zestaw z RD04 16/46 potem zmienilem na prawidlowy do RD07 - 16/45, szybszy, i jest super. Tak zostawiam |
To może ja Cię oświecę Ropuszku.
Oryginalne przełożenie jest 16/45 i jest niezłe, ale ja metodą prób i błędów stwierdziłem, że 16/46 jest lepsze(mnie lepiej odpowiada) motor jest bardziej dynamiczny i dokręca się do odcięcia(ok.185km/h).Natomist 17/45 to porażka motor wół i jeździ tylko ok.175/h przy trochę mniejszym zużyciu paliwa, oczywiście jadąc po asfalcie bardzo spokojnie. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.