Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Silnik, sprzęgło, skrzynia (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=4)
-   -   Wałki nierządu z 07 do 04. (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=6567)

wieczny 17.05.2010 23:42

Wałki nierządu z 07 do 04.
 
Testował już ktoś czy będę pierwszy? Te 3KM... Rambo się schowa z tym swoim wykresikiem z bipi :D.

Kuba 18.05.2010 21:07

Cytat:

Napisał wieczny (Post 115482)
Testował już ktoś czy będę pierwszy? Te 3KM... Rambo się schowa z tym swoim wykresikiem z bipi :D.


wyjaśnij proszę :D

wieczny 18.05.2010 21:26

Żartujesz? Rambo już chyba wszędzie wklejał ten wykres z hamowni BP ;). Zapraszam do wyszukiwarki :D.


Siedziałem wczoraj namiętnie na ZSF-motorrad.de i okazało się o dziwo, że wałki 04 i 07a mają te same numery w katalogu części, a 07 ma wałki inne. I jestem ciekaw czy 04 dostanie nowego ducha na tych krzywkach. Bo reszta jest identico, oprócz gaźników (ale te u mnie już dawno nie są seryjne). Testował kto?

57KM vs 61,3762187KM to spora różnica :).

Kuba 18.05.2010 21:35

Cytat:

Napisał wieczny (Post 115662)
Żartujesz? Rambo już chyba wszędzie wklejał ten wykres z hamowni BP ;). Zapraszam do wyszukiwarki :D.


Siedziałem wczoraj namiętnie na ZSF-motorrad.de i okazało się o dziwo, że wałki 04 i 07a mają te same numery w katalogu części, a 07 ma wałki inne. I jestem ciekaw czy 04 dostanie nowego ducha na tych krzywkach. Bo reszta jest identico, oprócz gaźników (ale te u mnie już dawno nie są seryjne). Testował kto?

57KM vs 61,3762187KM to spora różnica :).

chyba nie wszędzie bo nie widziałem :vis:

no tak to 4,3762187KM ;) znam jednego gościa, który ma silnik siódemkowy na zbyciu ;)

Misza 18.05.2010 21:36

Jeżeli głowice mają ten sam numer to chyba można sobie swobodnie podmieniać wałki? Łańcuchy rozrządu te same... koła na wałkach te same to tylko geometrią krzywek się może różnić. Zbytniego przyrostu mocy bym się nie spodziewał, bo niby 04 ma niższą moc ale moment wyższy od dołu, 07 wyższą moc i chyba moment ale wyżej na obrotach... U mnie nie ma żadnego odczuwalnego skoku mocy, po prostu ciągnie od samego dołu do 7 tys obr tak samo bez litości i tyle :).

wieczny 18.05.2010 21:43

TDN jeździ mocą, nie momentem ;).

Technicznie ja porównałem te numery i wszystko by pasowało - napisałem żeby spytać czy ktoś już to podmieniał i zna różnicę. Ręce swędzą, wałki pod ręką...

Kuba 19.05.2010 14:55

najciekawiej wygląda opcja Ramiresa, ze zmianą tłoków :)

rambo 19.05.2010 18:32

Cytat:

Napisał wieczny (Post 115662)
Żartujesz? Rambo już chyba wszędzie wklejał ten wykres z hamowni BP ;). Zapraszam do wyszukiwarki :D.


Siedziałem wczoraj namiętnie na ZSF-motorrad.de i okazało się o dziwo, że wałki 04 i 07a mają te same numery w katalogu części, a 07 ma wałki inne. I jestem ciekaw czy 04 dostanie nowego ducha na tych krzywkach. Bo reszta jest identico, oprócz gaźników (ale te u mnie już dawno nie są seryjne). Testował kto?

57KM vs 61,3762187KM to spora różnica :).

Jak już przełożysz to zapraszam na sprint porównawczy na 1/4 :Thumbs_Up: :)
By szanse były wyrównane, ja mogę założyć twoje wałki od RD04 :dizzy: :p

Babel 19.05.2010 19:03

Cytat:

Napisał rambo (Post 115834)
Jak już przełożysz to zapraszam na sprint porównawczy na 1/4 :Thumbs_Up: :)
By szanse były wyrównane, ja mogę założyć twoje wałki od RD04 :dizzy: :p

I przyjedzie ktoś 03 i znowu wam będzie wstyd ;) :D

rambo 19.05.2010 19:37

Trójki mogą startować tylko zalane pod korek i z 5 cegłami w kufrze.
Inaczej to nie fair :p

Dzieju 19.05.2010 20:35

A to niby dlaczego?????
Przecież 03 ma ok 4.5kg/KM a 07 tylko 4 kg/KM to właśnie 07 powinny się dobalastować!!
Czyli 03 na rezerwie a 07 pod korek...... a te 5 cegieł w 07 już podaruję żeby bardziej przykro nie było i tekstów ze to przez te cegły nie dały rady :p

wieczny 19.05.2010 21:21

Dzieju, olej z paliwem w komorze spalania nie poprawia osiągów. Nie wiem czy ta Twoja 03 będzie taka dzielna :).

Babel 19.05.2010 21:25

Luz chłopaki ;) - osiągi wszystkich Afryk są tak porównywalne że tu raczej decydują umiejętności kierownika ;)

Dzieju 20.05.2010 01:57

Cytat:

Napisał wieczny (Post 115881)
Dzieju, olej z paliwem w komorze spalania nie poprawia osiągów. Nie wiem czy ta Twoja 03 będzie taka dzielna :).

Parę szybkich 07 i nie tylko objechała , ale ja już wyrosłem ze ścigania i udowadniania czegoś komuś ;)
Zostawiam pole młodszym którzy porobili remonty silników lub mają Afryki na dotarciu czyli poniżej 100000km :D
Mi naprawdę wystarczy że parę razy złoiłem tyłek mocniejszym AT.
Jak bym ewentualnie zmnienił na świerzynkę 03 to może z raz czy dwa odkręcę manetkę co by mocniejsze Afryki nie czuły sie tak pewnie ;)
Lubię się delektować jazdą i spalaniem 4 litry ( przy średniej utrzymywanej ok 110)

Kuba 20.05.2010 22:40

Cytat:

Napisał Dzieju (Post 115938)
Parę szybkich 07 i nie tylko objechała , ale ja już wyrosłem ze ścigania i udowadniania czegoś komuś ;)
Zostawiam pole młodszym którzy porobili remonty silników lub mają Afryki na dotarciu czyli poniżej 100000km :D
Mi naprawdę wystarczy że parę razy złoiłem tyłek mocniejszym AT.
Jak bym ewentualnie zmnienił na świerzynkę 03 to może z raz czy dwa odkręcę manetkę co by mocniejsze Afryki nie czuły sie tak pewnie ;)
Lubię się delektować jazdą i spalaniem 4 litry ( przy średniej utrzymywanej ok 110)

dobra, dobra... ja wiem, ze chętnie byś się pościgał...:at:

Dzieju 21.05.2010 09:17

Cytat:

Napisał Kuba (Post 116145)
dobra, dobra... ja wiem, ze chętnie byś się pościgał...:at:

czy ja wiem.... :oldman: ,ale czasami widok zdziwionych ..... bezcenny ;)

majo 23.05.2010 12:22

Dzieju a na jakich przelożeniach ty robisz takie fantastyczne wyniki z poborem paliwa na 100km?? Te licznikowe 110 to w rzeczywistosci 103:):osy:

Dzieju 23.05.2010 21:26

Cytat:

Napisał majo (Post 116440)
Dzieju a na jakich przelożeniach ty robisz takie fantastyczne wyniki z poborem paliwa na 100km?? Te licznikowe 110 to w rzeczywistosci 103:):osy:

Seryjne, a że liczniki zwyżają to wiadomo, dlatego wspomniałem o licznikowych ok 110 do 120. A i zmieniłem tylną 150 na 140 i obr przy 100 spadły z 4500 na 4300 :) .
Ale czy to ważne ;) ważne ile ubywa i jak często.....trzeba tankować.

rambo 24.05.2010 01:14

Cytat:

Napisał Dzieju (Post 116485)
A i zmieniłem tylną 150 na 140..

W końcu :Thumbs_Up:

Dzieju 24.05.2010 21:09

Cytat:

Napisał rambo (Post 116535)
W końcu :Thumbs_Up:

Dokładnie :mur: , tak długo się mordowałem na 150-ach ( aż 3 używki zjechałem ) że teraz się pukam w głowę i pytam ...PO CO ???? .
Na 130 jakby przy mocno się wali w zakrecie ( tak przynajmniej odebrałem testując Bablową AT) ale na 140 jest mi dobrze :D

rambo 24.05.2010 21:41

A felga 2,5"..?

Dzieju 24.05.2010 22:48

Seryjne.
Zrobilismy mały skok w bok od tematu, jutro posprzątam.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.