![]() |
Wałki nierządu z 07 do 04.
Testował już ktoś czy będę pierwszy? Te 3KM... Rambo się schowa z tym swoim wykresikiem z bipi :D.
|
Cytat:
wyjaśnij proszę :D |
Żartujesz? Rambo już chyba wszędzie wklejał ten wykres z hamowni BP ;). Zapraszam do wyszukiwarki :D.
Siedziałem wczoraj namiętnie na ZSF-motorrad.de i okazało się o dziwo, że wałki 04 i 07a mają te same numery w katalogu części, a 07 ma wałki inne. I jestem ciekaw czy 04 dostanie nowego ducha na tych krzywkach. Bo reszta jest identico, oprócz gaźników (ale te u mnie już dawno nie są seryjne). Testował kto? 57KM vs 61,3762187KM to spora różnica :). |
Cytat:
no tak to 4,3762187KM ;) znam jednego gościa, który ma silnik siódemkowy na zbyciu ;) |
Jeżeli głowice mają ten sam numer to chyba można sobie swobodnie podmieniać wałki? Łańcuchy rozrządu te same... koła na wałkach te same to tylko geometrią krzywek się może różnić. Zbytniego przyrostu mocy bym się nie spodziewał, bo niby 04 ma niższą moc ale moment wyższy od dołu, 07 wyższą moc i chyba moment ale wyżej na obrotach... U mnie nie ma żadnego odczuwalnego skoku mocy, po prostu ciągnie od samego dołu do 7 tys obr tak samo bez litości i tyle :).
|
TDN jeździ mocą, nie momentem ;).
Technicznie ja porównałem te numery i wszystko by pasowało - napisałem żeby spytać czy ktoś już to podmieniał i zna różnicę. Ręce swędzą, wałki pod ręką... |
najciekawiej wygląda opcja Ramiresa, ze zmianą tłoków :)
|
Cytat:
By szanse były wyrównane, ja mogę założyć twoje wałki od RD04 :dizzy: :p |
Cytat:
|
Trójki mogą startować tylko zalane pod korek i z 5 cegłami w kufrze.
Inaczej to nie fair :p |
A to niby dlaczego?????
Przecież 03 ma ok 4.5kg/KM a 07 tylko 4 kg/KM to właśnie 07 powinny się dobalastować!! Czyli 03 na rezerwie a 07 pod korek...... a te 5 cegieł w 07 już podaruję żeby bardziej przykro nie było i tekstów ze to przez te cegły nie dały rady :p |
Dzieju, olej z paliwem w komorze spalania nie poprawia osiągów. Nie wiem czy ta Twoja 03 będzie taka dzielna :).
|
Luz chłopaki ;) - osiągi wszystkich Afryk są tak porównywalne że tu raczej decydują umiejętności kierownika ;)
|
Cytat:
Zostawiam pole młodszym którzy porobili remonty silników lub mają Afryki na dotarciu czyli poniżej 100000km :D Mi naprawdę wystarczy że parę razy złoiłem tyłek mocniejszym AT. Jak bym ewentualnie zmnienił na świerzynkę 03 to może z raz czy dwa odkręcę manetkę co by mocniejsze Afryki nie czuły sie tak pewnie ;) Lubię się delektować jazdą i spalaniem 4 litry ( przy średniej utrzymywanej ok 110) |
Cytat:
|
Cytat:
|
Dzieju a na jakich przelożeniach ty robisz takie fantastyczne wyniki z poborem paliwa na 100km?? Te licznikowe 110 to w rzeczywistosci 103:):osy:
|
Cytat:
Ale czy to ważne ;) ważne ile ubywa i jak często.....trzeba tankować. |
Cytat:
|
Cytat:
Na 130 jakby przy mocno się wali w zakrecie ( tak przynajmniej odebrałem testując Bablową AT) ale na 140 jest mi dobrze :D |
A felga 2,5"..?
|
Seryjne.
Zrobilismy mały skok w bok od tematu, jutro posprzątam. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.