![]() |
elektroniczny wskaznik biegu
http://www.datatool.co.uk/consumer/p...p?product=digi
w opisie jest napisane ze musi być elektroniczny licznik kilometrów ale zastanawiam sie czy dało by sie podciągnąć z cewki która idzie do trip mastera?? ktoś sie już do tego przymierzał? |
też mnie to interesuje i może któryś z kolegów co kabelków i prądu sie nie boją da jakąś odpowiedź.
|
Z opisu wynika że instaluje się w tarczy min 4 magnesy plus sensor i mamy coś na wzór licznika rowerowego który służy jako cyfrowy szybkościomierz. Całe te ustrojstwo chyba sie uczy (moto na podstawkę centralną silnik odpalony) jeśli przykładowo szybkość moto waha się w przedziale 0 - 40 km obroty 1000 - 3000 to wyświetlacz wyświetli 1 bieg 40 - 80 / 2000 - 5000 2 bieg. Tak to zrozumiałem ale nie jestem specem od ang. Co sie stanie jeśli sprzęt jest bardzo elastyczny i dane będą się pokrywały tego nie wiem
|
witam, też cos takiego wykumałem. dla przykładu viadro jedzie 100kmh na 2 3 4 5 6 biegu... wiec nie wiem czy by to działało..
|
"Suitable for most machines equipped with electronic Speedo and Tacho"
Po tym można wywnioskować, że licznik używa zarówno elektronicznego prędkościomierza jak i obrotomierza (jeśli brak jest pierwszego to kupuje się kit na tarczę). Z obu danych można teoretycznie wytyczyć wbity bieg. Jednak urządzenie łatwo oszukać (np. przegazówka na wciśniętym sprzęgle). Jak dla mnie zbędny bajer - zwłaszcza przy takiej dokładności. Osobiście wolałbym liczyć biegi w pamięci, zwłaszcza że do 5 nie jest tak trudno ;) |
Cytat:
|
Cytat:
no właśnie, tez często szukam 6 stki ;) |
Cytat:
|
Temat był chyba wałkowany na starym forum przy okazji koputerka R2D2...Rambo weź poprawke, że viadro i owszem leci 100km/h na 2,3,4,5,6 biegu ale ma przy tym różne obroty (przynajmniej powinno tak być ;) )jeśli twoje ma inaczej to polecam wizyte u jakiego majstra:) no a włąśnie o stosunek obrotów do predkośći chodzi w pracu rozumku tego ustrojstwa...
|
Z jedynki na dwójkę trza "przepiąć", więc wiadomo jaki bieg wbiliśmy.
Na trzecim biegu obrotomierz wychyla się trochę bardziej niż prędkościomierz. Na czwórce wychylają się mniej więcej równo. Na piątce prędkościomierz wychyla się mocniej od obrotomierza. Na uj elektronika :D? |
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Kochana redakcjo. Co sadzicie o mojej "metodzie":
Na zakretach staram sie miec powyzej 4tys. obrotow, zeby miec z czego sie "odepchnac", a predkosc dyktuje droga :confused: Na pozostalych drogach nie patrze na zegarki, bo rozgladam sie, czy nie ma fotoradarow! ;) samul aha, bieg zmieniam na nowy jak stary sie skonczy! |
Rambo...zmiłuj się...jeśli miał byś te same obroty przy danej prędkości na różnych biegach to na co Ci one??? Czy Ty żartujesz?????
|
Cytat:
|
Cytat:
Zdrowia! :hello: |
Cytat:
|
I ja też z przodu + logo forum na plecach. XXL czarna. rotfl
|
O ile dobrze pamiętam chyba montowałem juz to komuś i jest to dość precyzyjne urzadzenie, podłancza sie chyba pod cewke i on sie uczy na początku stosunek obrotów do prędkości, fajny bajer o ile ktoś go potrzebuje.
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.