![]() |
Podwyższenie kierownicy
Witajcie. Taki temat skromny:). Jak był, to mówcie i skierujcie szukającego:(. Jak nie, to: po przejechaniu kilkuset km zaczynam odczuwać bóle egzystencjalne. Plecy żyją swoim życiem:Sarcastic:. Myśle, ze mogła by pomóc wyższa kiera. I pytanie. Czy są jakoweś cudka żeby ja podwyższyć, czy może kierownice nowa sprawić sobie muszę. Pozdrawiam i czekam na odp. Oczywiście mam na myśli AT RD 04.
|
A pewnie, że jest, tutaj np.
http://holan.pl/pl/product/1/10/42/2...rica__Transalp a kolega SimpyRed wykonywał własnoręcznie w cenie około 70 zł ale nie wiem czy jeszcze można zanabyć... |
Albo zakupić wyższą kierownice np Tomaselli - 13cm wysokości - okolice 100 zł (ja tak zrobiłem- wyższa od oryginalnej o około 2- do 3 cm)
|
Arturro, dryndolnij do mnie, umówimy się, przejedziesz się na mojej i sobie sprawdzisz.
Mam kupione od Simplyreda za te chyba 70zł. Efekt jest spory moim zdaniem: wygodniej na stojąco i na siedząco o dziwo też - POLECAM |
dzięki za rady. Barthez, i call you. THX.
|
A czy zauwazyliscie ze razem z tym podwyzszeniem kierownica ma tendencje do ustawiania sie krzywo? Skręccie na maksa kierę i jeszcze bardziej nacisnijecie ją w kierunku skrętu. Przekrzywia sie na tych gumowych cybantach w połce i tak zostaje. Nie podoba mi sie to. Jakieś pomysły? Twardsza guma? Wywalenie tych cybantów?
|
Ciekawe jak to by bylo na sztywno ? , mysle ze te gumy dosc znaczaco tlumia drgania ktore przedostaja sie na kiere.
|
wiele motocykli tego nie ma i żyje...
|
Masz racje ale ciekawe co z komfortem w tych motocyklach ?
Przeciez zółty czlowiek po cos to tam wsadzil. A ze jako kiera jest szeroka to moze nia troche targac w niektorych warunkach. Trzeba by sprawdzic organoleptycznie czy kiera zapodana na sztywno do polki zachowuje sie tak samo jak z gumowymi amortyzatorami. |
|
Ogladalem Sambora siódemke i ma 3,5 cm podwyzke i jest sztywno jak cholera. Albo inne cybanty albo w 07 byly lepsze...
|
Do Czech?? do Czech to Ja mam za darmo!!
Przerabiałem temat "na sztywno" w Trampku, gdzie kierownica przy jeździe "off" na tych gumkach latała jak bąk po kalesonach a ostatnio w Dr650Se. Wymiana na "sztywno" nie wpłynęła w jakikolwiek odczuwalny sposób na dodatkowe generowanie drgań. Jak ktoś ma więcej kasy "na wydaniu" to może sobie sprawić "przejściówkę" i kierownicę o asymetrycznym przekroju /np. takie coś od KTM-a/, która pochłania drgania i jest sztywniejsza. Ps. W mojej RD-07 pomimo że też miałem wyżej o jakieś 3,5-4,0 cm. nic nie latało więc nie przerabiałem. |
A czy jest możliwe że to elastyczne połączenie może troszke zamortyzowac upadki motocykla np przy offffie? Oczywiscie jak kierą uderzy o glebe...
|
To jest prawda...Po glebie masz kiere krzywo... Ale jak zablokujesz na kluczyku to ustawiasz ja jak chcesz.Zwłaszcza jak masz ja podwyzszona..Na poczatku sie tym przejmowałem ale teraz dałem sobie spokój... Tak ma byc...Zrobienie kierownicy na sztywno spowoduje po jakims czasie , ze cos musi puscić.Albo kierownica, alho sruby.. Lepiej zostawic sobie ten pseudo "amortyzatorek". Przy naszych mastodontach precyzja nie jest tak istotna...W razie czego to dzida...:dizzy:
|
odświeżam kotleta. Potrzebowałbym innej kiery do AT, jakieś podwyższenia mnie nie przekonują i tu pytanie jaką wyższą kierownicę zapodać, co by była bliżej kierownika co ma krótkie łapki? Może Varadero?
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.