![]()  | 
	
		
 Jaki olej do lag i uszczelniacze do DL1000 AL8? 
		
		
		Cześć, 
	szukałem i nie znalazłem nigdzie, ani u nas na forum DL ani na Stromtrooper - przymierzam się do wymiany oleju i uszczelniaczy w DL1000 model 2018. Nauczony że nasze FAT wie wszystko - a co tam, zapytam :) Niestety nigdzie nie mogę znaleźć gęstości oleju w lagach - lub chociaż info o tym jaki dokładnie jest tam zalewany fabrycznie? W klasycznym zawieszeniu w DL650 zalewałem zwykle 10W ale nie miałem nigdy zawiasu USD - nie wiem czy tu jest podobnie. No i uszczelniacze - nie chcę żadnych allballsów itp tylko oryginał - NOK. Oczywiście można kupić komplet w serwisie za 400pln ale może ktoś będzie wiedział jakie tam siedzą aby dobrać z NOKa bezpośrednio? Wiem że nie to forum ale są spece co dłubią w przeróżnych motorkach i może akurat.. Z góry dzięki za wszelką pomoc, porady, Pozdrawiam zimny  | 
		
 Ss8 10w 
	 | 
		
 Szukaj w pudełeczkach atheny uszczelniaczy NOK. Z reguły to te droższe zestawy. 
	 | 
		
 w Larssonie Athena/NOK numer towaru: 
	735.46.08 - kolor zolty oznacze, ze bedziesz musial poczekac kilka dni ale towar jest dostepny wedlug danych olej Suzuki L01 - więc 5W wedlug rozkladowek 2015 i 2018 maja takie same widelce: L5 2015: https://sklepmoto46.pl/suzuki/diagra...nt-fork-damper L8 2018: https://sklepmoto46.pl/suzuki/diagra...nt-fork-damper według storny Louis dla L5 wchodzi: 569 ML SUZUKI L01 na lage - jezeli lagi sa identyczne to i w L8 zapewne tyle ma byc. na tej stronie mamy tego potwierdzenie tj. 2017-2020 to 569ml na lage: https://www.kroon-oil.com/en/product...ponent:616087/ emek, skad wziales wiedze o oleju ss8?  | 
		
 Z manuala. 
	 | 
		
 1 Załącznik(ów) 
		
		dla L8? moglbys mi wrzucic screena tej strony? wszedzie w sieci natykam sie na L01 i na filmach na YT ludzie leja 5W. SS8 zalecany jest dla DL1000 z klasycznym widelcem i to faktycznie ekwiwalent 10W. 
	L01 wg parametrow plasuje sie pomiedzy 2,5W a 5W ale widze na sieci, ze ludzie leja 5W i takie przyporzadkowanie maja w sklepach p.s. screen z manuala dla 1050 - wg rozkladowek widelec jest identyczny jak w roku 2018. rozni sie ilosc oleju nieznacznie. byc moze ze wzgledu na roznice w masie. ten widelec pojawil sie w roku modelowym 2014 w L4  | 
		
 Panowie, ogromne dzięki :bow: 
	Szynszyll - tak po cichu liczyłem że spojrzysz na ten temat :) Dzięki. Zdobyłem manual od AL4 (zawias zdaje się być taki sam) i tam stoi następująco: Pour specified front fork oil up to the top level of the inner tube. âAâ: Fork oil 99000â99044âL01 (SUZUKI FORK OIL L-01) Front fork oil capacity (each leg) 569 ml (19.2/20.0 US/Imp oz) Czyli wychodziłoby 5W jak rozumiem. Dziękuję za pomoc :Thumbs_Up:  | 
		
 tak, nalej syntetyczne 5W. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Hej. Ja wiekszosc Motula leje bo mam na niego dobre rabaty, a ten na 100% bedzie OK. silnikowe rozne ale inne plyny ustrojowe to glownie M. 
	p.s. w 99% knajp frytki smażą na gorszym oleju niż ten M co wrzuciłeś :D rozsadna włoska oliwa kosztuje mniej za litr :D  | 
		
 Finalnie zakupiłem oliwę Motul Factory Line 5W natomiast uszczelniacze oryginalne Kayaba - NOK (komplet pyłowe i olejowe wyszedł ok 230pln). Jak dojdą wrzucę fotkę i numery katalogowe, może komuś się przyda takie info :) 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:58. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.