![]() |
QWA Motoz- pękające kostki.
1 Załącznik(ów)
Napiszę tutaj bo w "Opony" pewnie nikt nie zagląda.
W czw daleki wyjazd, odbłociłem z wieczora tylną oponę Motoza TA na tyle i taki oto widok. Zmylony pędzącym dobrym imieniem tych opon wogóle ich nie oglądałem dotychczas. Przebieg coś ok 6 kkm. Nikt z Was mi nie doradzi czy jechać na niej czy też nie ale może ktoś napisze czy miał jakieś doświadczenie z nimi i kiedy te klocki się oderwą. Lecę w większości asfaltem. |
Nie sądzę aby się oderwały. Miałem podobnie w K60 po 5 tysiach i zrobiłem jeszcze 10. Bym leciał.
|
Norma w Motozie. Mi się nigdy nie oderwały mimo takich pęknięć.
|
Miałem to samo. Głównie off
|
Wlewacie optymizm w me serce:)
Zgłosiłem dziś sprzedawcy, będziemy mieli studium przypadku:Thumbs_Up: |
Moja tylna opona Pirelli Mt21 wygląda gorzej, popękane i w dodatku wyszczerbione kilka kostek. Jeżdżę tak, nie przejmuje się, dojadę ją na asfalcie do zera i na śmietnik.
|
Na jaki śmietnik. Teraz dostanie drugie życie. Pójdzie do pieca......
|
Może jeszcze nie w takim stopniu, ale w moich kolejnych K60 w podobnych miejscach widoczne są również takie pęknięcia. Jeżdżę, nie przejmuje się tym, wiem że nie jest to pojedynczy przypadek. Kiedyś zastanawiałem się nad tym dlaczego tak się dzieje. Jedyne co mi przyszło do głowy to twarda mieszanka gumy w połączeniu z twardym podłożem + ewentualne przeszkody na trasach szutrowych (większe kamienie itd.) powoduje, że taki protektor nadrywa się...
|
Pękanie i wyrywanie kostek wynika ze zbyt niskiego ciśnienia w kołach , przy asfaltowych przejażdżkach na oponach typu kostka gdzie mieszanka gumy jest dużo bardziej miękka i opona mocno pracuje trzeba pompować tak jak w instrukcji a nawet troszkę więcej
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka |
Zaręczam Ci, że pilnuję ciśnienia jak również twardości sprężyny w zależności od obciążenia. Jedynie przychylam się do kolegi co pisze o kamieniach sypanych na szutry do wypełnienia dziur.
|
Ten typ tak ma i nic z powyższych. Wysoka kostka mocno pracuje w tym miejscu i stąd pęknięcia.
|
Mam u siebie ok 10 tys i jest podobnie. Pęknięcia pojawiły się jakiś czas temu i na razie nie postępują dalej. Ciśnienia też staram się pilnować. Jeżdżę wyłącznie solo. Opona niezła. Tył jest bardzo ok. Przód dramat.
|
Jak w większości asfalt to po co z takim szajsem się męczyć
|
Chcę ją dojeździć bo na szuterki mam czysetkę. Następne będą 70/30 szosa gravel. kupiłem jak jeszcze nie miałem maleństwa w garażu.
Właśnie otrzymałem odp ze sklepu:) Dzień dobry, Żywotność opon to średnio 5-6 tysięcy kilometrów. Reklamacje może Pan nam przesłać, my ją przyjmiemy, ale już teraz możemy Pana poinformować, że nie zostanie ona uznana. Formularz reklamacyjny w załączniku, do przyjęcia reklamacji potrzebny będzie również dowód zakupu (lub jego kopia). Pozdrawiamy Sklep CANIS LUPUS ul. Stanisława Zwierzchowskiego 7 (była ul. Dziadoszańska 10) 61-248 Poznań |
To pojechałeś , to tak jak reklamować klocki hamulcowe ze się przedwcześnie zużyły
|
Klocki reklamowałbym gdybym zauważył na nich pęknięcia.
Nie uważam, że takowe na oponach to powinna być normalka. Przed nimi miałem STRy i jakoś się pięknie zjechały bez pęknięć. |
Ale tam kostki nie ma.
|
Znaczy na wszystkich rodzajach/kostkach należy się spodziewać takich pęknięć?
|
Nie tylko kostka. Mnie tak popękał Mitas E08...
|
Normalna sprawa. Olać sikiem prostym. Dojedziesz ją do końca bez stresu ;)
|
Miałem dwa komplety Motozów i w każdej oponie były takie pęknięcia...
|
Mi nigdy nie pękła a tym bardziej się nie oderwała.
Aktualnie w Tractionator GPS 6 tyś. nalotu i wygląda jak nowa. |
U mnie też były pęknięcia. Motoz to drewniana opona dlatego pęka :)
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.